Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní

12. 12. 2012
0
0
514
Autor
sisiA
  1. Po namáhavém odpoledni plném sledování českých filmů namísto učení a studování velmi zajímavého předmětu jsem se rozhodla jít na vánoční nákupy. Euforie, která mě přepadla, se dá přirovnat k radosti nadrženého jedince před prvním sexem. Vyrazila jsem do centra. Po návštěvě prvního obchodu jsem se přímo třásla nad zakoupenými poukazy na sexy prádlo pro mé drahé sestřenice. Pokračovala jsem dále sebejistým krokem. Narazila jsem na svůj oblíbený obchod a hned na prvním stojanu visely ony! Ty pravé kalhoty, které jsem sháněla snad celé staletí. Nadšeně jsem vklouzla do kabinky a pomalu nasazovala ony skvostné a skvěle padnoucí džíny. Jakmile jsem se dostatečně okoukala v zrcadle, brala jsem se k placení. Po opuštění obchodu jsem měla další cíl -  koupit si nové tkaničky do bot. Jenže ouha. Někdo se za mnou rozeběhl. „ Slečno, jsem detektivní služba a můj kolega Vás viděl strkat si něco do tašky,“ vybalil na mě postarší pán, prskajíc na všechny strany. „Co je to za blbost?“, ptala jsem se onoho pána, který měl očividně větší strach ze mě než z toho, že jsem něco ukradla. Snažil se mě odvést do své kanceláře, ale já se nedala. Mile ale důrazně jsem mu vysvětlila, že se plete, že já jsem za své zboží zaplatila. Po sáhodlouhém monologu se omluvil s tím, že jeho kolega po mě vlastně chtěl číslo a proto, že se bál zeptat, za sebe poslal náhradu. Už nikdy do toho obchodu nevkročím. Už proto, že za takové trauma jsem si za „odměnu“ musela koupit flašku červeného a tím zazdila celé večerní studium.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru