Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní

12. 12. 2012
1
5
564
Autor
sisiA
  1. Tak krásné ráno jsem opravdu dlouho nezažila. V domnění, že si udělám hezké dopoledne, umyju si své jak bych to řekla-zbytky vlasů, jsem se s nadšením vydala do sprchy. Jenomže ouha. Těsně před konečným opláchnutím a nádherným pocitem zabalení mokrých vlasů do teplého froté ručníku kohoutek tiše zabublal a poté rezignoval na moje požadavky o zvedání páčky a přílivu silnějšího proudu. Neteče voda. Mokré našamponované vlasy jsem zabalila do teplého froté ručníku a rázem z něj udělala hadru na podlahu nasáknutou čisticím prostředkem. Vzteky bez sebe jsem utíkala za domácí. Ta mě ujistila, že se mi to vlastně právě chystala říct a následně mě označila za…už ani nevím. Drzost!

5 názorů

sisiA
06. 03. 2013
Dát tip

stále ještě krásná sladká Morava :) ne nadlouho..


,,udělala hadru na podlahu nasáknutou čisticím prostředkem" Morava,co? ;-)


sisiA
13. 12. 2012
Dát tip

nebylo k tomu daleko, to mi věř :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru