Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O liliích

14. 12. 2012
4
6
882
Autor
sapro

I lucerny ve tvaru lilie
můžeš koupit v Ikee.
A může ti bejt ukradený,
že to neni švédská práce.

Kýč je někdy to, co dává lidem pocit,
že dokážou rozpoznat kumšt.
A pak si koupěj u hranic
trpaslíka nebo děvku.


6 názorů

mě osobně vadí to slovo "děvka". považuješ nás za vrchol kýče a přitom po nás tajně toužíš. Nemám pocit že by jsi zrovna tohle tema zpracoval nějak skvěle dobře nebo objevně - doporučuju nechat nápad zrád a pracovat na něm, rozvíjet. tematicky se mi líbí - zase až na ty děvky/trpaslíci to je figura kterou prostě může použít jen člověk mimo tyhle sféry jinak by ti bylo jasné že mezi děvkami a trpaslíky je značný rozdíl. Sádra nemá srdce. změnil bych název. není to o lilích ale o vyglajchaném obalu od nablýskanýho bonbonu. je to deprivace konzumem. hlavně slav vánoce a NAKUPUJ!. měj se hezky, krásný slunovrat přeje a.


hus.a
15. 12. 2012
Dát tip
...tematu slušelo by mnohem víc prozaické zpracování, ale ani pak nevím: z textu na mě čouhá protivná didaktičnost...(?)...takže zase jindy-) zdraví H.

Armand
15. 12. 2012
Dát tip

ta je velmi zimní... souzním s tím pocitem za ní.

 


sklenář
14. 12. 2012
Dát tip

mně se to libi*


Zajímavé zamyšlení, ale ještě tomu něco chybí, nějaká ta tajemná přísada, co by z té myšlenky stvořila  zabijáka.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru