Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neodbytné myšlenky

15. 12. 2012
0
0
526
Autor
Cheater

jako vždy naprosto příšerná gramatika tak ocením když mi nikdo nebude posílat opravená slova jelikož se stejně nikdy nenapravím omlouvám se za przění českého jazyka lepší už to nebude

To co většina lidí zná z pohádek: pravda a láska vítězí dobro vyhravá nad zlem je realita a to co jako realitu vnímají je důmyslně vytvořená "společnost" s jediným cílem udržet lidi v nevědomosti. Na otázku proč není obtížné najít odpověd :dokud pes neví že muže žít volně bez pána je poslušný a za kus žvance podá pac. na lidi se musí o trochu složitěji ale se stejným principem: Co by smrtelná droga slouží peíze jejich poutavá moc přináší ironicky pocit svobody nabízí obrovskou škálu spůsobů jak docílit dočasného uspokojení přičemž bezostyšně obětem krátí životní čas, s mamonem výdělku nabádá závyslost k bezduchým činostem zdánlivě skítájí peníze mnohé leč vždy pomíjivé přesto dokážou zotročovat lidstvo rozhodovat o budouctnosti všech jedinců bez sebemenšího vzdoru neexistuje zákeřnější závslost nežly je ta na penězích peníze jako takové mají na svědomí miliardy mrtvých a dalším miliardám zamezily svobodně se rozhodovat Obdobně fungují MEDIA které udržují lidstvo na nízké frekvenci zahlcují vědomí zbytečnými,klamavými a suběktivnímy informacemy které podává zpravodajstvý s duvěryhodným obličejem moderátora co by zábavu nabízí seriály reklamy filmy všech žánrů procitují před televizí smutek radost strach či napětí sledují smyšlené příběhy smyšlených postav přičemž zapomínají žít vlastní životy v dokonale falešném světě hledají vysvětlení smyslu bytí v sedě na gauči v obívacím pokoji nechají si diktovat co je in a co je out co je krásné a co ošklivé a oddaně naslouchají aniž by si byly vědomy vlastní spolupráce na degradaci iteligence příjmáním cílených dezinformací co by poslední nepřítel pravdy a poznání jsou samy lidé vychováni společností k pohodlnosti přesvědčeni o svých vlastních pravdách a teoriich se nedostatkem informací pasujou na vševědoucí a vzájemě se poučují v tom o čem nic nevědí lehce se nechají svést milnou informací a většinou jsou lhostejní k vizím své buouctnosti vžak přez všechny protivenstvý a nepříznivé podmínky rodí se lidé odlišní přirozeně zvídavý a neodbitní neunavní hledači pravdy jenž obezřetně s rozmyslem proskoumávají všechny možné životní cesty s touhou předat jiným zprávné informace nekonkretní osobnosti s otevřeným srdcem jež jim slouží jako dokonalý návod na život jako kompas co značí spravný směr co by nenucená autorita řídí jejich rozhodnutí láskou zaručená bezchybnost a dokonalost přirozené ctnosti ve vší dobrovolnosti to je naděje neštasté společnosti.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru