Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč?

13. 01. 2000
1
0
839
Autor
dracula

Něco o Lásce? Snad. Ta velká neznámá již neznámou není...
Míše...

Proč ? Proč ke mně nechceš zavítat, stále jsi jinde jen, nechceš se na mě mile usmívat, a přijít jak růžový sen. Jak ale říci Ti smím, není to osudem tvým, otoč se a spatři tu zář, vždyť Ty přec pravdu znáš. Už se zas blíží další rok, a já jsem sama zas, nechceš se ke mně přiblížit ani ten krok, snad ještě hodně dlouhý čas. Ale toť přec pravda není, vždy když zavřeš oči po setmění, obraz před očima v co se Ti změní? A já jsem Ti blízko zas, když láska zůstává v nás. Ač říkáš že láska o Tebe nestojí, a nevíš co dělat máš, jen neztrácej naději, když láska vítězí v nás. Není to jako když sníš, je to nic než pravda… Až jednou ke mně přijde blíž, a řekne: „Mám Tě rád, o pravdivosti mých slov dobře víš, tak neboj a nečekej pád.“ A až se to jednou stane, ty slova nevídané, řekne Ti jeden princ, nečekej nečekané, nečekej na nic, a jdi, jdi za svým snem… Ale není-li to vroucím přáním Tvým, nerozplyň se jak ten dým, zůstaň, jsou tady i tací, kteří věří v pohádky, že ještě žijí draci. Teď prosím, nenech jednoho blázna, co si s ohněm hraje rád, aby jeho hlava nebyla tak prázdna, aby dále mohl spát, aby kolem samota nebyla už nutna aby se mu o Tobě mohlo zdát. Tak tohle odpovědí snad by mohlo být, a mojí otázkou jest zda můžeme teď dál spolu snít…
miška
13. 01. 2000
Dát tip
Asi si to přivlastním!!!!

ALOHA
13. 01. 2000
Dát tip
Drakula, téda, ty teraz piješ ale sladkú krvičku :-)

dracula
13. 01. 2000
Dát tip
Moc děkuju, je to vlastně druhá báseň, co jsem kdy napsal...

AZALIN
13. 01. 2000
Dát tip
Protože láska, i když je prevít,
se nikomu dvakrát nemůže zjevit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru