Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat...

29. 01. 2002
5
0
1420
Autor
Storyteller

Drija sa zabalila do hodvábneho županu a pomaly vykráčala zo svojich kúpeľných komnát. Celý večer bola napnutá ako struna, vystrašená z toho, že Rodin je tak dlho preč so svojou jednotkou. Mal byť už dávno späť, takže si začala predstavovať rôzne nepríjemné veci, ktoré sa mohli prihodiť. Nakoniec si povedala, že nestojí za to sa zbytočne stresovať, a tak sa rozhodla dať si dlhý a horúci kúpeľ. Strávila v ňom viac ako hodinu, ale keď skončila, cítila sa príjemne unavená, telo voňavé a malátne.

Vošla do spálne a uvidela ho sedieť na posteli. Usmieval sa. Jeho zakrvavené kožené brnenie ležalo hodené v kúte. Takže jeho nepriatelia dnes nedopadli dobre. Musel tu byť už hodnú chvíľu, pretože sa zatiaľ stihol prezliecť a opláchnuť.

Usmiala sa naňho, šťastne, placho a unavene. Ukázal jej na posteľ:

  • „Ľahni si.\"

Chvíľu na neho zamyslene hľadela, potom pomaly zhodila župan a nahá si ľahla na posteľ. Periny ju trocha chladily na bruchu, ale nebolo to nepríjemné. Uvolnila sa, ruky natiahla vedľa tela a čakala.

Rodin si zobral vonnú masť, rozotrel si ju do dlaní, aby sa zohriala a začal jej ju vtierať do unavených ramien. Pomalými pevnými pohybmi jej prechádzal po ramenách, občas pritlačil a niekedy len jemne hladkal. Rozotrel jej vonnú masť po celých rukách a vrátil sa späť k ramenám. Potom jej jemne prešiel po krku a začal jej masírovať chrbát. Poznal už, kde má citlivé miesta, medzi lopatkami jemnejšie, v strede chrbta pritlačiť a nezabudnúť vždy pohladiť. Bolo to príjemné a Drija pomaly začala zaspávať. Potom ale Rodin prešiel rukami nižšie, jemne ju pohladil po zadku, potom pritlačil a pevne ju chytil. To Driju trocha prebralo. A keď Rodin pokračoval ešte nižšie a začal jej hladiť stehná, tak už bola prebratá úplne. Začínalo ju pomaličky zalievať mierne teplo.

Teraz jej už Rodin behal po celom tele. Od krku, po chrbte a zadku, jemne zašiel medzi stehná, zozadu po kolenách, lýtkach až dole na chodidlá. Tam trocha pritlačil a zase naspäť.

Drija to chvíľu vychutnávala, ale potom sa rozhodla, že by chcela trocha viac.

Otočila sa a ľahla si na chrbát. Rodin na ňu pobavene pozrel, vyzeral zadumane. Drija sa na neho šibalsky usmiala, zavrela oči a čakala príjemne vzrušená.

Rodin sa pre seba usmial, presunul sa k Drijinym nohám a začal jej ich masírovať. Pomaly sa presúval po jej lýtkach až do polovice stehien. Potom jedným plynulým pohybom prešiel na brucho. Položil obe dlane na Drijine brucho a chvíľu ich tam nechal ležať. Jemne sa jej chvelo, Drija mala pootvorené ústa a prerývane dýchala. Pomaly začal ruky posúvať od seba, smerom k Drijiným bokom. Tam jemne stisol a vydal sa rukami smerom hore. Zastavil tesne pod Drijinými prsiami a posúval ruky späť do stredu brucha. Po prsnej kosti sa vybral hore, smerom ku krku. Dával si pozor, aby sa nedotkol pŕs. Zastavil nad nimi, na kľúčnych kostiach. Prešiel jej jemne k ramenám, cestou sa zľahka prstami dotkol krku. Na ramenách ruky nechal chvíľu stáť, jemne ich stisol. Potom sa vybral zase dole, po rebrách. Zľahka sa dotkol zvonka jej pŕs, len taký letmý dotyk. Drija ticho vzdychla a začalo ju zalievať teplo. Dole na bruchu dal Rodin ruky zase k sebe, stretli sa pri pupku, potom pomalým, ale cieľavedomým pohybom vyrazil priamo k Drijiným prsiam. Chytil jej ich, do každej ruky jedno a jemne pohladil. Od kraja smerom hore, až sa prsty stretli na Drijiných bradavkách.

Drija vzdychla nahlas. Dýchala zhlboka a pery sa jej triasli. Rodin nechal ruky položené na jej prsiach a pomaly sa sklonil k jej bruchu. Pobozkal ju tesne pod pupok. Bol to jemný, horúci a dlhý bozk. Potom sa presunul vyššie, ústa tesne nad Drijiným bruchom, ruky nežne masírovali prsia. Ďalší bozk jej dal do stredu hrudi, priamo medzi prsia, pričom jej jemne žmolil bradavky. Drija to sprevádzala polohlasným vzdychaním. Posunul sa ešte o kúsok vyššie a pobozkal ju do jamky na krku. Potom sa naklonil k jej pootvoreným ústam a jemne sa jej prisal na hornú peru. Rukami jej chytil hlavu a vášnivo sa maznal s jej perami. Potom ticho vzdychol a položil hlavu vedľa Drijinej.

Chvíľu tak ticho ležali. Drija bola rozhorúčená a vzrušená, takže to dlho nevydržala. Zdvihla sa na lakeť a pohladkala Rodina po hlave. Rodin ďalej ticho ležal. Chytila mu hlavu do dlaní a otočila ju smerom k sebe. Na perách mal šťastný úsmev a pohľad mal prázdny. Potom si všimla, že ruky mal pritisnuté na hrudi, tesne pod srdcom. Začal sa k nej prikrádať chlad, hoci ešte vôbec nerozumela, čo sa deje. Odtiahla mu ruky a uvidela z hrude trčať zlomený šíp.

- „Takže to bola jeho krv na brnení\", pomyslela si, hlavu mala zrazu úplne prázdnu, nechápala ešte úplne, čo sa vlastne stalo. Ľahla si naspäť na postel, pritisla svoje nahé telo k Rodinovi a triasla sa zimou…


Houbatec
01. 08. 2002
Dát tip
Líbilo! *

vero
12. 04. 2002
Dát tip
veľmi dobré...páči...*!

boto
31. 01. 2002
Dát tip
veľmi dobré..páčili sa mi jeho preferencie..napriek "fatalnemu" nedostatku času

Spvrivs
29. 01. 2002
Dát tip
Přesně jak píše Materula. Smutný a zároveň krásný konec jednoho života. A ten dokonalý popis až do těch nej... detailů - *!

Naso
29. 01. 2002
Dát tip
síce vyvrcholenie, ale iné ako by sa dalo očakávať... Dá sa povedať, že on umrel šťastný. T. + zaradenie do Klubu slovenských písmakov sekcia Próza - a vitaj na tomto serveri

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru