Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci dovolenou v čase

29. 01. 2002
0
0
877
Autor
Prométheus

Rád bych věděl, o čem jsou tyhle pocity...

Kdyby to šlo, tak bych do této časové linie vložil 48 hodin!
Během těchto hodin bych chtěl být s Tebou... jen tak se bavit. Dělat si, co se nám zlíbí... jít na večeři do restaurace, pak do divadla... nebo na mejdan, na párty...
Usínat spolu bok po boku i kdyby nemělo k něčemu dojít.
Přes den se procházet lesem nebo městem... prostě si vychutnávat společnou přítomnost.
Povídat si, pít kafíčko... POZNAT SE!

Třeba bysme zjistili, že můžeme být dobrými přáteli... vlasně Přáteli...
Spvrivs
28. 02. 2002
Dát tip
Ani nevíš, jak často o něčem takovém sním.

katerl
02. 02. 2002
Dát tip
Kdo jsem-to je pravda s temi dvema roky u tramvaje,nebo jenom zamysleni se nad tim textem?

Merle
31. 01. 2002
Dát tip
Prométeus: za celou dobu jsem o lásce neřekl ani slovo, je vidět, že jsi to (co jsem napsal) nepochopil

Prométheus
31. 01. 2002
Dát tip
OK... třeba jsem si pletl nick.

Yeziiinka
31. 01. 2002
Dát tip
Merle: promiň, ale jistě, že jsi psal o lásce. A Prokletí má pravdu, je to opravdu debilní diskuse... :)))

Merle
31. 01. 2002
Dát tip
Yezz: když ti říkám, že nepsal, tak to je to tak. klidně se podívej. psal jsem "o touze po společnosti věnované jen autorovi" a "o prostě někoho kdo by prostě byl", zatraceně není žádná láska... právě naopak, přestože se často zaměňují.

Yeziiinka
31. 01. 2002
Dát tip
Merle: "Navíc o přátelství mluví roztoužený kluk jen když si není jistý... :-P Běž se rozcvičit... " ... tohle taky není VŮBEC o lásce, viď... DOST, DOST, DOST!!! Já už nechci, končím s touto debatou.

Merle
31. 01. 2002
Dát tip
Yezz: touha? kde v tom vidíš lásku? navíc jak už jsem předtím psal touha po nesamotě... Oki, končíme. Ruku na to... :)

Yeziiinka
31. 01. 2002
Dát tip
Promiň tedy, že si pod pojmem "roztoužený kluk" představuju příliš konkrétní cíle jeho citů... jsem nenapravitelná puberťačka... Jo, určitě.

Merle
31. 01. 2002
Dát tip
Yezz: i kdyby to byla touha po blízkém spojení třetího druhu, pořád to nemusí mít s láskou nic společnýho... ale je pravda, že to bylo zavádějící slovní spojení...

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: to je možný, ale velice nepravděpodobný, a ty to víš :-P

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
Asi se bavíme každý o něčem jiném... Já tu neprosazovala většinový názor, ba naopak! :)

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: pak teda souhlasíš, že to je nepravděpodobný?

Prokletí
30. 01. 2002
Dát tip
Bože!!! m.

Prométheus
30. 01. 2002
Dát tip
Merle: Tohle není o lásce.... Yezz: Chtějí, mají důvod, ale nemají možnost...

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
Přesně tak, as Merle... Jsi příliš Spoutaný Prométeus a toužíš se odpoutat od všeho, co ti brání být s Ní. A potřeboval jsi to sdělit. Je nás hodně, kdo to cítí stejně.

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: ja nemyslel s Ní, z toho co píše je zřejmý, že ji moc nezná... jde spíš o "prostě někoho" kdo by prostě "byl"

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
Jistě, souhlasím v té rovině, že touží hlavně po společnosti, merlí. Dovolím si ale nesouhlasit s tím, že je z výše uvedeného zřejmé, že se příliš neznají... může tomu být naopak. - nepřipadá mi to ovšem až tak podstatné... A pak ještě: :o)))))

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: ale no tak... je to zcela zřejmý... ale nemá cenu být ve při :) on nás autor třeba rozpře... navíc :-P

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
To právě vůbec není!!! :))))) Poť vén, srabe!!!

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: ono velké POZNAT SE ti uniklo má milá z-pod-jezu-vylezlá? ;) Navíc o přátelství mluví roztoužený kluk jen když si není jistý... :-P Běž se rozcvičit...

_kdo_jsem_
30. 01. 2002
Dát tip
poznat se... to může bejt i o té, kterou už dva roky potkávám u tramvaje a pokud tam není, nechám ujet jednu soupravu, jestli se náhodou neopozdila čili o konkrétní bytosti zrychlující tep

Děd_Senil
30. 01. 2002
Dát tip
Tyto pocity jsou možná o tom, že bys, kdyby to šlo, do této časové linie vložil 48 hodin! (Ne že by to tím bylo o moc jasnější). Během těchto hodin bys chtěl být s Ní... jen tak se bavit. Dělat si, co se vám zlíbí... jít na večeři do restaurace, pak do divadla... nebo na mejdan, na párty... Usínat spolu bok po boku i kdyby nemělo k něčemu dojít. Přes den se procházet lesem nebo městem... prostě si vychutnávat společnou přítomnost. Povídat si, pít kafíčko... POZNAT SE! Třeba byste zjistili, že můžeme být dobrými přáteli... vlastně Přáteli... Tak možná o tom. Ale nejsem si jistej. A jsou to vůbec pocity nebo jen přání?

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
POZNAT SE, tak můžou i lidi, kteří se spolu snaží už delší dobu chodit či spolu "jenom spí". Poznat se v takový den můžou znatelně i manželé...

Merle
30. 01. 2002
Dát tip
Yezz: to sice můžou, ale většinou nechtějí nebo nemají důvod.... chceš se vsadit?

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
O to přeci vůbec nešlo, šlo o to "můžou". "Chtějí" a "mají důvod" pak vypadá třeba zrovna tak, jako toto dílo.

Merle
29. 01. 2002
Dát tip
o touze po společnosti věnované jen autorovi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru