Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soudnost

17. 01. 2013
0
0
353
Autor
GreenJohny

Ty hrozný pocity, nemůžu dostat z hlavy, nevědomky užírám se sakra je to tady.Nechci jít k zemi, ale už sem fakt na dně,Zpomínam si jakej sem byl, ale jen matně.Dát mě, zahodit,sem přebytečná věc,nikomu nescházim platim a odcházim.Nikdy mi nebylo hůř praskaj mi nervy.Nic už nemá smysl ,všude temný barvy.Každej chce jen oklamat,dát ti naději, za pul roku je to fuč.Už tě nechtěji.Krádeže,zloději kolem sebe.Vydeptaj te, vyhrožujou vybrali si tebe.Jako hlavní cíl,špatná story žadnej konec , hned mám další díl.Každej si hraje na svý.Drží si ten svuj limit.Každej kecá do chování to on by se měl změnit.Žádna spravedlnost a dobrá povest, vetsinu jen zajima jak druhýho podvest.Odbočil jsem od tematu, snad ne tolik.však sem vpíči neznamena ze musim bejt alkoholik.Potřebuju spánek , mít velkej klid.V tomhle světe to tak nefunguje.Všechno blbej vtip.Nechci utíct pryč , ale tak co mi zbejva , sem typ člověka , co časem vždy krutě plejtvá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru