Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární neděle v Praze - již tuto neděli 3.3.!

26. 02. 2013
0
3
514
Autor
El...

Nepíšete už jen do šuplíku, ale jen na Písmáka? Seberte odvahu a vyrukujte se svou tvorbou i na veřejnosti! 

Jménem art klubu HZK si Vás dovoluji upozornit na pravidelné Literární neděle v našem podniku.

Literární neděle jsou příležitostí pro všechny poety i prozaiky - mohou zde před publikem prezentovat svá díla i dílka, diskutovat s ostatními autory i posluchači, vyměňovat si zkušenosti, dojmy i konstruktivní kritiky, to vše v prostředí příjemného, stylizovaného podniku. Účast na literárních nedělích není nijak a ničím omezena - prozatím ani neurčujeme jedno konkrétní téma, takže předvést své umění může přijít opravdu každý, kdo má chuť.

Nepropásněte příležitost a přijďte již tuto neděli, 3.3.2013, do našeho klubu! 

Pozvání jsou nejen spisovatelé, ale i prostí zájemci o literaturu nebo písničkáři a hudebníci.

Klub nabízí hudebním kapelám prostory ke zkoušení i koncertování, pro nadšené (ne)herce možnost angažovat se v divadelním souboru. Možnost promítání filmů.

Pro více informací pište na literarni.nedele@gmail.com

Adresa klubu: Klub HZK, U Paliárky 7, Praha


3 názory

El...
26. 02. 2013
Dát tip

Ano, omlouvám se - bude ještě upřesněn a inzerován. Předpokládaný začátek cca v 18.00, konec neomezen. 


pro diváky chybí čas začátku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru