Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

patologická porucha psychickej regulácie činnosti

03. 03. 2013
2
5
1068
Autor
gabriel.makk

všetky deti srdečne pozývame na krst zbierky básní s názvom "Patologická porucha psychickej regulácie činnosti" od prešovského autora, ktorý si hovorí nijak si nehovorí a ktorý sa uskutoční 25. marca v Prešovskom klube Wave

krstný otec bude SÁM VEĽKÝ MAČACÍ BOCIAN(http://archive.org/details/VtZobAMaaciaRekovkaMakamaldaVersionEins)

+ vystúpenie hostí ako napr.

Lukáš Valkučák (prešovská hudobná osobnosť)
Peter Horváth(prešovská osobná hudobnosť)
a ďalší jednotlivci(čas doplní)

Pričom večer ukončí svetoneznáma kapela

VYSCHLÍ SYSLI! (https://soundcloud.com/teething112/brno-brno)

fb event. http://www.facebook.com/events/622998294383713

+ jedna báseň na navnadenie +

-ciciander-

„ale tak ja viem, že by som sa nemala zhrnúť do hrnca, ale keď tie jeho nohavice sa vlastne ani inak okomentovať nedajú. ja som proste rada keď jem, za to ma ľudia nemôžete hneď odsudzovať.

a počula som hlasy. prednedávnom, keď som v lese rodila plastovú fľašu. rovnako ako vtedy, keď Gabriel vyletel z kríkov a zbadal ženu svojho života, ako sa kolíše v rukách niekoho iného. a ako ma tak tá fľaša hľadala, začali sa ozývať.

vtedy som sa obrátila, vyberala z vrecka handričku a chloroform a všetko som spoľahlivo nainštalovala.

iba raz sa mi stalo, že ma opitú niekto zneužil, ale ja mu to nebudem dávať za zlé, ako to robia iné dievčatá. on za to nemohol, rovnako ako som ja za to nemohla.

počas nákupu v maxe som sa cítila odporne. nemali tam mäsko, aké som chcela. nemali nič. ale to nič nemení na tom, že by som chcela poprehadzované dni v týždni. som mladá, talentovaná, mám sexi telo a cieľ, takže keď sa chcete niečo nové dozvedieť, neseďte na zadku. seďte na bruchu.

veď ja viem, že safari neexistovalo vždy. ani holuby, ani autá, ani počítače.“

 


5 názorů

jejdavilda
14. 03. 2013
Dát tip

po dočtení básně začínám pomalu chápat co to ta patologicá porucha je


to vyzerá veľmi dobre, škoda, že je to až v bielorusku niekde :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru