Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prince nehledám - aneb pohádka bez konce

03. 04. 2013
1
1
306
Autor
CrazyMind

Od srdce na papír, bez korekce mozkem..

O emočním dospívání, emotivnosti dospívání a jak nás události a lidé mění...

Prince nehledám. Nejsem totiž princezna, pohádky nemám ráda již delší dobu... Taková utopie - proč? Jakou měrou je později člověk zfackován o to víc...

Vlastně jsem už prince našla... a ne jednoho.

Jako první byl princ na černém koni. Ano, to jsem ho ještě hledala. Jaké to pak bylo probuzení, když mi po necelém roce došlo, že on princeznu nehledá...

Druhý už byl nevyžádaný. Mé srdce patřilo jinam, když jsem ho poznala.

..Málem jsem při začátku papíru na něj zapomněla. Zřejmě to bude tím, že jsme oba násilím zapomněli... Tou dobou mi došlo, že největší bolestí je způsobovat bolest. A to byl také důvod, proč prince číslo 3 jsem se snažila odehnat už od počátku hrozícího nebezpečí...

Vytrvalost však byla jednou z jeho ,,báječných´´ vlastností... Dalšími pak byly všechny takové, které by si člověk představoval u perfektního partnera pro život... jaké by si představoval u vysněného prince.

Jenže já nehledám partnera pro život! Ne teď. Připadám si jako dítě, tápající, potřebující toho vyzkoušet plno, než se usadí...

Na pohádky jsem ale očividně příliš stará(nebo mladá?) takže, kam vlastně patřím?

Dospěla jsem příliš rychle a teď mi to chybí - být dítětem? Moci zkoušet, spálit se, ochutnávat, chybovat, to všechno s možností zapomenout?

Tak tady sedím, v den svých osmnáctých narozenin - vlastně 02:15 dne příštího - a ptám se: ....   ..Na co se vlastně ptám? Nesmysl - koho?

Ptám se: Dospěju někdy? Mohu vůbec dospět znovu, když za poprvé se to nepovedlo?


1 názor

Vampirelord
03. 04. 2013
Dát tip

Nechci mentorovat....v Tvém věku je těžké najít cestu, ale každé uvědomění je dobré. Zapomenout můžeš na všechno, mysl ošklivé věci vytěsňuje, ale jednou se Ti všechno vrátí...všechno bahno jednou vyplave z kanálů....takže bacha..a pak už bude venku...no takže vlastně mentoruji....ale ta Tvoje úvaha se mi to moc líbí...taky tímto směrem přemýšlím a to je mi už 43, takže kdy člověk najde cestu a smysl....to hledání je věčné...***T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru