Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání v parku

06. 04. 2013
3
5
369
Autor
jimmyhayek

Pokus o "drabble" na 100 slov.

Promočené tričko a džíny se mu nepříjemně lepily na promrzlé tělo. Prach ze zatuchlého koberce objímající jeho tělo se vířil před ústy a lepil na zvlhlou tvář. Do rána to pod střechou altánku snad vydrží.

Šumění deště vyruší agresivní hulákání – nejspíš nějaký ožrala. Hlas zesiluje. Prásk! Střepy lahve zacinkaly o asfaltový chodník nedaleko altánku. Nocležník pod kobercem ani nedutá.

Osoba vchází do altánku a hlasitě si říhne. Přešlapuje a funí. Po chvilce odmlky se ozve tupý cvrkot tekutiny dopadající na stočený koberec. Zpod něj se vmžiku vymrští mladík.

„Pane profesore?“

„Hrdlička, co tady děláte? Zítra si vás proklepnu z uhlovodíků.“


5 názorů

Alexka
20. 04. 2013
Dát tip

A jaká byla zadaná slova? Bylo by dobré, kdyby jsi je někam napsal. 


lenkak
06. 04. 2013
Dát tip

Závěr je fajn, ale špatně se mi to četlo- asi se dá ocenit, že to je na sto slov, ale jinak... Ty krátké věty, čas, nesedí mi to, promiň.


sharik
06. 04. 2013
Dát tip

docela dobrý. na tak malej prostor je pointa kupodivu překvapivá ))


verulinda
06. 04. 2013
Dát tip

mně se to líbí *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru