Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kamarádka nekamarádka

12. 04. 2013
0
1
219

Tento příběh je pravdivý, opravdu se stal a děje.

Byly jednou dvě obyčejné děvčata Lucinka a Jana. Poznaly se, když jim byly 3 roky a tak si řekly, že budou kamarádky. Jenže když spolu začaly chodit do školky, tak Jana začala Lucinku trápit. Lucinka si ráda hrála s molitanovými kostkami a Janě se to nelíbilo. Začala jí dělat naschvály. Pak spolu chodily i do třídy, i když to Lucinka nechtěla, ale nemohla to ovlivnit. Sedla si proto s kamarádkou Aničkou ale na konci roku jim to Jana překazila. Ve 2 třídě musela Lucinka sedět se zlou Janou, která jí pořád trápila. Drkala jí, když něco udělala, hodila vinu na Lucinku, nadávala jí,... Atd. Ve 3 třídě si sedla Lucinka s kamarádkou Ájou a to se Lucince začalo říkat Lůca. Lůca byla s Ájou opravdu šťastná. Jenže pak jim to Jana opět překazila a Lůca z toho byla tak smutná, že Janě naletěla a ve 4 třídě si s ní opět sedla. To začaly být kamarádky. Ale v 5 třídě Lůca zjistila, že Jana je opravdová podvodnice. Nutí jí chodit k ní domů a ona jí leze k ní domů. LŮca teď doufá, že jí přijmou na osmileté gymnázium, kde Jana nepůjde a bude tam šťastná s kamarádkou Verčou. Já sama doufám, že jim to vyjde, teda nám aby to vyšlo, protože tenhle příběh je podle pravdy. Já jsem ta nešťastná Lůca. Tak mi držte palce :')

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru