Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona je bez mě

05. 02. 2002
1
0
1040
Autor
Kidousek

O holce o který sním

Labirynt lásky

zaplavil mozek

Žhne a pálí

on však žárlí

Jen se zkus přiblížit

a přilehnout

Větráme kouli,

bílých skvrn

na přikrývce

Je to tu

už budu

Jen jdi

ať to je

Já už jsem

a co

ty?

 


clondaik
09. 05. 2002
Dát tip
Buďme normální blázni. BLÁZNOVSTVÍ ZDAR!!!

TheLostDog
09. 05. 2002
Dát tip
hele, bracho, cim vic si tohle ctu, tim vic je mi to blizsi....fakt se mi libi.

blázen
08. 05. 2002
Dát tip
Jeanette: Co jsou chlapi...? (rád si to poslechnu ... přečtu...) horák: Velice lehký podtón ovšem Clondaik: Jediný právoplatný blázen hodný toho pojmenování jsem tu já:o))) No a něco k dílku samotnému? Možná trochu Bukowski. Ale i ten mi většinou přišel jemnější.

clondaik
08. 05. 2002
Dát tip
Ale blázen na sobě nepozoruje, že je bláznem. On si připadá normální a ostatní jsou pro něj blázni. Takže jsme asi všichni blázni.

blázen
08. 05. 2002
Dát tip
To je naprosto přirozené. Přičemž je ovšem třeba si uvědomit, že já jsem blázen právě proto, že to netajím, nemyslím si, že jsem normální, a veřejně se ke svému bláznovství přiznávám :-))) (Kdežto vy ostatní si klidně buďte normální...)

Jeanette
06. 05. 2002
Dát tip
Aaaaa:-) A proc myslis ty??:-)) Je to takovy moc divny, az neprijemny.... Ale to jsou proste chlapi:-)

Kidousek
06. 05. 2002
Dát tip
ale drsný to taky bylo :o( vsak ted už je hej :o)))))))

Kidousek
05. 05. 2002
Dát tip
Proč si myslíš? :o)))))

Jeanette
02. 05. 2002
Dát tip
...tak tedy, zkouset tohle na me, tak me asi nezbalis:-)

horák
05. 03. 2002
Dát tip
Pobavilo mě, že z toho je cítit erotický podtón až na Slovensku. Trochu mi to připomíná Tiché dny v Clichy začínající větou: Ve vzduchu byla cítit pí.. (teď mi došlo, že jsi student, snad ne můj).

clondaik
28. 02. 2002
Dát tip
Jsi blázen.Je škoda,že víš kdo ti to píše.Někdy ti to zkritizuju z pohledu anonima.

Petra
05. 02. 2002
Dát tip
zvláštne snenie....len sa mi to zdá, alebo je to tak, že tam cítim erotický podtón?:-))) všetci snívame...možno len inými spôsobmi ale všetci sme jednom vreci:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru