Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha Uličníků

07. 02. 2002
3
0
885
Autor
blackbone

V kupé se mačkali Černoch a Běloch, Afanasjef a Kočkodan. Byli uprostřed šachového mače. Svět byl ve válce. Teď šlo o to, že někdo na ni koupil copyright.

\"Musela to být Vichřice.  Znepokojuje mně ale mnohem více, že vlastní i práva na reklamu.\" klábosil Černoch a Běloch.

\"Tahle válka mně nudí, ještě ani neznáme znesvářené strany.\" Afanasjef se ocitl v krizové situaci když některé jeho figurky dostaly šachmat. Celý rozmrzelý odešel pořádně čůrat.

\"Kam vlastně jedeme?\" Kočkodan byl ještě dítě.

\"Vždy cestujeme Touhou Uličníků, opíjíme se a hledáme něco co by nás svedlo\"

\"Proč hledáme něco co by nás svedlo?\" Kočkodan byl ještě dítě.

\"Od jistého věku to dělají všichni lidé, proto aby se stali lidmi.\"

Afanasjef se vrátil z dobrého čůrání.

Sedl si a odmítl hrát šachový mač.

\"Celá naše věc je ohrožena. Prodej duší když je válka ? Kdo by si kupoval Duše Navíc když se válčí? Je možné že Vichřice jde přímo po nás? Chce koupit náš podnik? Pánové! budeme muset přijít s novou strategií.\"

\"Musíme přijít na to jak zařídit aby lidi Přehlídli Válku.\"

 


MM
08. 02. 2002
Dát tip
SUPER !!!! *!* víc!!!

Bafomette
07. 02. 2002
Dát tip
nenapodobitelný...divný..fakt mě to baví..dík**

Pája
07. 02. 2002
Dát tip
vůbec tomu nerozumím :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru