Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První polibek

04. 07. 2013
0
0
336
Autor
321aneta321

   Sedím u okna a dívám se ven. Včera jsem zažila tu nejkrásnější noc v mém životě. Všechno se to seběhlo tak rychle. Pořád tomu nemohu uvěřit.

   Barvy podzimu mi připomínají ten barevný pocit.

   Lehký vánek mi připomíná jeho svěží dech.

    A na každém těle člověka, který projde kolem, vidím jeho obličej s jemnými rysy.

   Jsem ta nejošklivější holka ze třídy. Alespoň jsem si to myslela. Mám rudé vlasy až po ramena a hnusné pihy, které se mi rýsují na tváři. Všichni se mi posmívají, že jsem malá. A také... ehm... jsem šprtka třídy. Přiznávám...

   Seděla jsem normálně v lavici, když tu jsem viděla, jak se Erik právě roschází se svou holkou - nejhezčí dívkou ze třídy - Kristin.  Nevím proč, ale náhle jsem se začala červenat. Erik si toho všiml a usmál se na mě. Byla jsem v jednom ohni. On mi zamával a sednul si ke mně. Hlava mi začala syčet a já si myslela, že každou chvíli vybouchne. 

   Jak to, že se mě najednou všiml?

   Jak to, že mi právě zamával a usmál se na mě?

    Ro zešel se s Kristin kvůli mně?

    Blbost...

    ,,Je tu volno?" promluvil a posadil se , ,,Chtěl jsem se zeptat, jestli bys mě nemohla doučovat. Matika mi opravdu nejde."

     Už chápu. Chtěl doučit.

     Kývla jsem hlavou na souhlas: ,,Moc ráda." tak to znělo trapně...

     ,,Tak v sedm u mě doma?" usmál se ještě víc. Já přikývla.

     Není to nějak pozdě? Ale stejně:

     Nejhezčí kluk ze třídy mě právě pozval domů... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

     Zvonek udělá crrrr a Erik otevře dveře. Panebože. Když vejdu dovnitř, všude hraje hudba a je zhasnuto. Snad se nesnažil o romantickou atmosféru. Ale stejně budu dělat nedostupnou. A máš to zavařený, chlapečku.

     Sedli jsme si na černou pohovku a on mě pohladil po vlasech: ,,Víš, kvůli komu jsem se rozešel s Kristin?"

     Zavrtěla jsem hlavou.

     ,,Kvůli tobě ty hlupáčku. Líbíš se mi. Jsi krásná... Ty tvé roztomilé pihy, ty oči..."

     ,,Nepil jsi nic?" ujistila jsem se.

     ,,Ne." Tentokrát mě pohladil po tváři. Je si jistý? Člověk si toho moc nepamatuje, když je opilý.

     Přiblížil se ke mně. Tak a moje nepřístupnost je pryč.

     Políbili jsme se.

     Cítila jsem šimrání a vzápětí i ohňostroj. V mé hlavě, samosřejmě.

 

     Zůstala jsem tam až do rána. Dnes byla sobota. Nemohu tomu uvěřit. Vyspali jsme se spolu. Ano. Je to pravda. JÁ SPALA S ERIKEM PETERSONEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     Jen tak jsme si povídali. Zjistila jsem toho o něm opravdu hodně. Po dnešní noci mám konečně kluka, svojí první pusu plus malý přídavek a zkušenost.

     Asi opravdu nejsem tak ošklivá. A chytrost se možná klukům opravdu líbí. Alespoň mají důvod, jak si k sobě holky zatahat wink

 

    


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru