Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duše nezávislá

05. 07. 2013
0
0
379
Autor
Patte

Když se mamka chtěla kdys naučit péct trubičky se sněhem (kremrole) dala jí kolegyně recept. Mamka jí na to říká: já ale chci VIDĚT jak je děláš, jinak se to naučit neumím. Tak proč mi ksakru nikdo neřek, jak se to dělá, že se život umí žít. Pročpak mě tak vychovali a špatný příklad mi vlastně dali. 

Co je špatně udělané?

Co já nevím že se stane? 

Co já jsem kde přehlídla? Že jsem takhle nalítla.

 

Myslet dobře je zde kříž, těžký úděl! Teď už víš ?!?

Žiju život jepičí, vizi nemám - jen si stýskám, sama sobě políček třískám.

Zbytečné to jak vždy je, život jinde asi je. Nikdo mě to nenaučil a ani už nestihne.

 

Sám prý osud v rukou máš, tak proč s tím ksakru nic neděláš. Neumím to, neznám to, víra chybí - poznám to.

Chtěla jsem být spravedlivá, pro smích jemu a jim jsem, tak se nediv, že bych chtěla aby se po mě slehla zem.

 

Pesimismus ze mě čiší, ničí mě, to především. Chci mít nadhled, chci tu duši, co je silná, nezávislá a co já vím...

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru