Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

literarni soutez a nejen jedna :o)))

09. 02. 2002
0
0
1311
Autor
člobrda

Ahoj lidi, ted bohuzel se nedostanu na net, tak nemohu cist ani davat cist.. jsem funcni jen emajlicich ale nasel jsem jednu soutez v casopisu HOST a tak jsem ji predatlil... taaak piste a dalsi by mela byt v Horovicich info by melo byt na http://www.mesto-horovice.cz/kul/hvh.htm Horovice vaclava hrabete -pozor omezeno do 25 let, grrrrrr tak cauky člobrda alias jarda drlik z havirova

Město Varnsdorf a městská knihovna Varnsdorf vyhlašují 5.ročník soutěže

LITERÁRNÍ VARNSDORF 2002

Podmínky:Věk soutěžících není omezen, tématika může být různá, všechny práce musí být původní, dosud nikde nepublikované. Soutěž je anonymní.

Soutěžní kategorie: PRÓZA, POEZIE, PUBLICISTIKA (reportáž, črta, rozhovor, fejeton, literatura faktu)

Organizace a vyhodnocení soutěže:

Soutěžní práce je třeba odeslat nejpozději do 28.2.2002 na adresu:

Městská knihovna Varnsdorf, Karlova 1746, 404 47 Varnsdorf

Přijímají se pouze práce psané na psacím stroji, nebo formou tištěného výstupu u počítače ob řádek.

Text je třeba psát pouze po jedné straně formátu A4.

Každá práce musí mít v záhlaví uveden název a označení žánru příspěvku.

Soutežní příspěvek musí být zaslán ve čtyřech vyhotoveních a nesmí mít více než 10stran textu, u prací v rozsahu nad 10 stran prosíme zaslat pouze úryvek.

Autor k soutěžní práci přiloží zalepenou obálku, v níž budou uvedeny tyto údaje:

Název soutěžní práce, jméno autora, datum narození, adresa, číslo telefonu, e-mail.

Na zvláštní list papíru je nutné napsat souhlas s případným uveřejněním soutěžní práce bez nároku na autorský honorář.

Porota otevře obálky až po vyhodnocení příspěvků.

Originál sout.práce zůstane uložen v archivu městské knihovny varnsdorf, kopie se nevracejí.

Soutěž. Práce bude hodnotit odb.porota.

Tři nejlepší práce v každé kategorii budou odměneny cenami. Porota má právo některou z cen neudělit, případně udělit čestná uznání.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže se uskuteční v sobotu 22.června 2002 v Městském divadle Varnsdorf.

Nejúspěšnější autoři budou pozváni na odb.seminář a na závěrečné setkání s porotci a organizátory soutěže ve dnech 21-23.června 2002.

Orggan. Soutěže vydají do konce roku 2002 sborník vybraných prací. Autoři, jejichž příspěvek bude zařazen do sborníku, obdrží 1 výtisk zdarma.

Práce, které nebudou vyhovovat organizačním podmínkám soutěže nebo budou odevzdány po termínu, budou automaticky ze soutěže vyřazeny.

Veškeré informace:

Městská knihovna Varnsdorf

Tel:0413/372 476, 372 088

E-mail: mkvdf@interdata.cz

(paní Smolíková a Domorázková)


ICE
01. 03. 2002
Dát tip
Díky za upozornění, kdaždopádně jsem tam už pár věcí poslal. :-)

díkiss, dobrý info:-) možná to zkusím:-)

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
dík... já teda radši soutěž v autě... to víc kňučej gumy... ale dík :)

...ap ... ty zatáčky tady... pod našim domem.. čekají... výzva!!!:-)) nebo se bojíš? :-)

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
já? a bát se?? :))

Do 25 let? Tsss... diskriminace!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru