Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někteří primáti maj´chápavý ocas

18. 07. 2013
0
0
473
Autor
dufka

Někteří primáti maj chápavý ocas. Pyšný ocas plný porozumnění. Plný jakoby jaksi vlastně jakýsi cosi ocas, co všemu rozumí ve smyslu tom, že ať už padni komu se nelení či podobně a zamane.. Anebo jinak - vsaďme se o všechny peníze někoho jiného. Tomu fandí pravidelně někteří, co volí.namísto toho, aby se na volby netěšili a nemysleli si, že Mistra Kalouska budou trhat koňma či ještě zdrženlivěji - ať se lůza poměje - za jednu ruku tahá Zavadil, druhou Slávek Popelka a nohy střídavě Bárta s Johnem a řekněme Zaorálek s mým sousedem se shora. Ten není tak vzdělaný. Zato je často (vlastně jakoby bytostně cosi transcendentně – to nevím, kurva, co je - furt) nemocný. Jeho nemoc propuká již zrána a on musí do klenotnice. Nikoli desítky schodů nahoru a dolů a s horečkou. Jen pár stupňů k pokladnici a k tomu něco tvrdých ostrých hran coby výzva. Potom do teska. A ne vždy to dopadne dobře. A tedy a pněme. Nechť stuhy rudožluté - Moebiův pásek na všecky strany - se napňahňují až k prasknutí a z ramene vytržená ruka byvšího Lorda Strážce pokladu a prezidentské šavle v poslední křeči strhne z hlavy čepičku zavržených živlů zakrývající tvář Mučedníka , kterého lid káral a domluvil mu. A veliké světlo zjeví se na nebi a neřekne nic. Je to jen světlo. Je to logické. Třeba ráno, když není zataženo, taky se zjeví veliké světlo. Toto světlo je Slunce.. Když máte internet a třeba umíte i číst či dokonce rozumět napsanému, potom, když si najdete v kolik ráno Slunce vychází, tak si potom na balkoně podle Slunka, jak vyjde, můžete napravit hodinky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru