Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zebra (z rané tvorby)

09. 02. 2002
3
0
1451
Autor
Zebra

Broučku, toto jsem včera objevila při úklidu. Stáří odhadováno na 4-6 třídu. KValitu mého tehdejšího rukopisu nahrazuji jinými prostředky.

 

 

 

Zebra má pruhovaný kabátek

nosí ho i ve svátek.

má ochranné zbarvení,

a nad to nic lepšího není.

 

Zebra/to je savec,

 

to i mavrabec.

Žije ve stepi,

kde jsou z trávy otepi.

Zebra je býložravec,

neovládá žádný tanec.

Její příbuzný je kůň domácí,

co stále něco ztrácí.

Pruhované má i nohy

a pod očima kruhy.

Hřívu krátkou jen,

zdá se jí krásný sen.

 


Amanda
24. 05. 2002
Dát tip
:-))) to detstvi z toho krasne cisi... diky za usmev...

Chci říct nezebral.

Wopi
13. 02. 2002
Dát tip
Jo??? Vážně??? Jestli on teda neměl starej Sigmund pravdu, když mluvil o vytěsňování traumatizujících zážitků z paměti! :o)))

Zebra
13. 02. 2002
Dát tip
Vůbec mu nevěř Wöpi. Děsně kecá. V osumdesátém devátém jsem ještě musela být v deset doma. A musím přiznat, že několikrát jsem ho dokopala na cimbálku, ale to si s sebou pro jistotu vzal mého bratra, se kterým okamžitě ztratil a vrátil se až když už tancoval zcela bezděky.

Zebra
13. 02. 2002
Dát tip
ČČČČČČČČČČČČČČČČ. heČ. To ta blbá klávesnice.

Wopi
13. 02. 2002
Dát tip
Neboj, já nevěřim nikomu, ani sobě :)) A že mi to s tim umlautem sluší, co?

Zebra
13. 02. 2002
Dát tip
Wôpi, tobě to sluší i s vokáŇom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Však kdybych nevěděl, že bude muset v deset domů, tak bych ji nikam nebral.

Zebra
12. 02. 2002
Dát tip
Tak pokud JÁ vím, tanec po tvém oblečení není MOJE nýbrž TVOJE oblíbená činnost. Já po něm akorát dupu.A tancovat jsi me v zivote nevidel, protoze me nikdy nikam nevezmes a musim chodit s cizima chlapama. Ne ze by mi to vadilo. TeĎ jsem se tak rozčílila, že jsem zapoměla na háčky a čárky.

Wopi
12. 02. 2002
Dát tip
Teď tady právě okolo jeden naháček běžel! Nebyl to ten, cos ho zapomněla? :o)

Wiki
12. 02. 2002
Dát tip
jůůůůů Zebro, to jsme na tom stejně, Wopi mě taky nikdy nikam nevezme :o)))))))))))))))))))))))))

Wopi
12. 02. 2002
Dát tip
jak to????? co to povídáš??? vždyť jsme byli v sedmdesátým čtvrtým na nějakým maturáku!!!

Wopi, to jsme si vyrazili tak nějak ve stejné době, my jsme byli se Zebrou v osmdesátém devátém... nebo tak nějak...

Wopi
12. 02. 2002
Dát tip
cože? vy chodíte TAK ČASTO??? a to si ještě stěžuje? :)))

Wopi
12. 02. 2002
Dát tip
to teda nevim, jestli bych takovou frekvenci vydržel... zatim se vzpamatovávam z toho maturáku :))

Wiki
12. 02. 2002
Dát tip
Wopi, zřejmě z toho šoku jsi vymazal z paměti, že jsme byli ještě v devadesátém na plesu podnikatelů ???? ...:-)))

Ten domácí kůň ztratil jenom pyžamo a iluze a s tím tancem bych to nerozváděl... viděl jsem tě pořádně tancovat jenom jednou (za ty roky) a to bylo po mém saku tenkrát na tom nádraží (a tanec to byl spíše scénický)... a jinak jsi to docela odhadla :¤)))

Wiki
10. 02. 2002
Dát tip
:o)))))))))))

Zebra
09. 02. 2002
Dát tip
Vcelku jsem se tehdy trefila, včetně toho koně. Akorát ten poslední řádek je nechutně naivní. Jo, a tancovat náhodou taky umím.

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
:))))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru