Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve městech /---/

23. 07. 2013
5
11
267
Autor
jaza

„není zde dobrý vzduch, vidím jeho modré barvy“

 

oproti zdi, okr starých nohou

 

sykot

a sykot čepelí

 

o hodinu svit protíná

výlohu čtenářů

---------------------------------------------------------------------------------------------------

zastávky

a jiná místa měst

 

mizí v toleranci mlhy

 

krajnice po okamžicích

děrují černé stopy

 

uvnitř stejné vrásky

 

jak pravidelnost nocí


11 názorů

Print
08. 01. 2014
Dát tip

Já mám z toho pocit, že je tam všechno dobře namíchané. Mně chutná!*


Antoncek
11. 11. 2013
Dát tip

Jestli tady někdo ubližuje městu a město zase jemu, tak já se v tom vidím. V celém tom celku tak člověčím.

Pokud někdo ale chtěl říci snad, že ta mlžnost již není vševypovídající, nepokládaje ji za záměr, souhlas. Ale ono se to vytříbí.


Jinovata
01. 08. 2013
Dát tip

"zastávkya jiná místa měst / mizí v toleranci mlhy" se mi líbí


jaza
23. 07. 2013
Dát tip

zdravím Tě, hlavně vedle sebe koukám vůbec nefungujou. Především první věc je velice konkrétní příběh... Váhal jsem jaké dvě nové-čerstvé věci dát vedle sebe.. děkuji za reakce.

test redakce je přenádherně vyzývavé, dyť jo


a2a2a
23. 07. 2013
Dát tip

že to nazýváš testem redakce, vnímám jako něco zbytečně vyzývavé.

První část po čitelném začátku, který formálně není příliš nápaditý, ale budí očekávání, jak s tím naložíš, následuje několik nastřelených, na mne jednoznačně jednostranně záporně působících veršů, které budí dojem "aha, zase nějaká kritika městské cizoty, chladu, apod."

Druhá část sice koresponduje svým obsahem s částí první, ale verše na mně působí uceleně, nápaditě a především jako poezie, líbí se mi a jako samostatný celek bez úvodní části ji umím snadno a se sympatií přijat, poněvadž nemají tu nadbytečnou ostrost první části a za již zmíněným pocitem cizoty lze nalézt i pocit stesku, nostalgie, tedy opačný rozměr.


jaza
23. 07. 2013
Dát tip

tak detmetal to neni tone


Max Hutar
23. 07. 2013
Dát tip

Souhlas s vk, je to jen takový náčrt. Na to, jak málo je to úderné, je to velmi krátké.


vk
23. 07. 2013
Dát tip

"Jen jakési mlhavé žížaly slovné oblačností válejí se a rozplývají se před mým zrakem."


jaza
23. 07. 2013
Dát tip

test redakce.. ahoj a hezké teplo přeji


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru