Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válečná...

18. 01. 2000
0
0
1296
Autor
Nevill

Bum, bum, ratata, bum, válečný šum, ratata bum, hořící dům, ratata, bum, bum, bum, ratata, bum, konec všem dnům, ratata, bum...
sk8ergirl
22. 05. 2004
Dát tip
Líbí i nelíbí...ve svý podstatě je to ale docela dobrý :-)

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Bum bum,ratata bum, válečný šum, nechci to vidět, dejte mi rum.... Po prvním přečtení jsem viděl tu scénku z pohádky "Šíleně smutná princenza" kdy ve válce sedí ti dva s malým hošíkem a ten jeden povídá - Toho se neboj, to je nepřítel:-)))) Přirozená obrana proti úzkosti je zlehčovat skutečnost... Nějak si to přeber...

Saxanka
09. 05. 2000
Dát tip
Proč jsou války Proč....

Prokletí
20. 01. 2000
Dát tip
děvčátko, válka není pěkná, podívej se radši příště jinam...
..nebylo to tak sice myšlený, ale mě při tom slově skáče kůže z husy na záda...

mej se krásně...
m.

sidi
19. 01. 2000
Dát tip
Spontánní reakce:
Ano!, takhle si heslují do kroku malí kluci, a vzbudí to pobavený úsměv. A potom když jsou velcí .... (Balkán,etc.)

Marigold
19. 01. 2000
Dát tip
Říkadlo z dětství ?

miška
18. 01. 2000
Dát tip
Jako bych to odněkud znala...

Nevill
18. 01. 2000
Dát tip
že bych někomu vykradl báseň? fakt nevím, od rána mi tohle hučelo v hlavě...

Anonym
18. 01. 2000
Dát tip
pardon...
...nelíbí
m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru