Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já ? Nebo Nejá ?

19. 01. 2000
1
0
1111
Autor
dracula

Snad jsem se potřeboval vymluvit, nebo odreagovat, nebo co...
Já nevím, radši s tím už pryč...

Pavel se ráno probudil celý spocený, ale jako obvykle vstal, šel se umýt a obléknout. Potom si šel udělat do nově vybudované kuchyně svoji snídani. Nakonec se k jídlu posadil, ale neochutnal ho. Venku začalo být horko a jemu se chtělo jít na plovárnu, vstal a vyšel z domu. Asi v půli cesty si vzpomněl, že nemá plavky, a tak se otočil a vrátil se domů. Vzpomněl si dokonce i na mýdlo a ručník. A šel podruhé směr plovárna. A začal přemýšlet. Tak nejdříve bych měl změnit to, jak vypadám, to nebude nic těžkého. Začnu chodit do posilovny, nebo budu běhat, ale co mysl? Měl bych se odnaučit souhlasit se vším, musím dokázat říci ne. Musím říci co si myslím, a to každému, došel na plovárnu a slunce už nechutně pálilo. Došel až k baru. Mám si něco dát? Trochu by mi to rozvázalo jazyk, ale... ...tohle já nechci, už ne, a ani to nedokážu, musím si pomoci sám, bez nějakých pomocných prostředků, ale nemám teď na nic náladu, zrovna teď se mi všechno hroutí pod rukama, pod nohama, pod hlavou, i v ní... ... musím to všem říci, musím, prosím Tě čtyřlístku, prosím, vymaž to co v hlavě nosím, buďto láskou čistou, nebo kulkou jistou... ... A tak jsem vstal a řekl to všem, ale nikdo mě nepochopil. Vše co jste mě naučili mi je teď k ničemu, když tomu ani Vy sami nevěříte... Jen to, aby mě pochopili, alespoň to, když už je nemůže mít...
Ariel
23. 01. 2000
Dát tip
a zvracel a zvracel a zvracel
až všechno vyzvracel

Merle
21. 01. 2000
Dát tip
No, ikdybych byl zoufalej, stejně TO řeknu tak jedný osobě, ale nebudu TO vyřvávat někde v hospodě... Ono, když by na celou hospodu někdo hulákal svoje problémy, myslíš, že někdo vstane a půjdu ho pohladit? Každej zvlášť MOŽNÁ...

Ramona
21. 01. 2000
Dát tip
Merle, ty bys ho mohl pohladit, ode mně by to nebral.
Drakulo, jestli po něčem moc toužíš, vlastně to už trochu máš..
~ ~ ~

Merle
20. 01. 2000
Dát tip
Proč by to musel všem říkat?

ALOHA
20. 01. 2000
Dát tip
Merle, ja by som tomu chemikovi nepovedala, čo chcem rozpúšťať, len by som si od neho opísala zoznam všetkých účinných žieravín, a postupne by som si niektoré závitky vyhadzovala do povetria :-)
+ ALOHA +

Bredy
20. 01. 2000
Dát tip
Nejak jsem nepochopil posledni vetu. Co vlastne nemuzou mit?

dracula
20. 01. 2000
Dát tip
ALOHA: A co takovej toluen... velmi pomalá smrt všem hnusným myšlenkám (: =0/ )

Merle: On byl naprosto zoufalý, potřeboval někoho, aby ho pohladil, aby ho utišil, a tak to chtěl říci všem, kteří by toho byli schopni...

Bredy: Otázka měla znít: Co vlastně nemůže mít? A odpověď zní JE = Oni jsou pro něj vším, po čem touží...

Miroslawek
19. 01. 2000
Dát tip
Ne, Ty ne

ALOHA
19. 01. 2000
Dát tip
Za to dílko dík. Taky mám ve hlavě spoustu věcí, co se nechtějí v myšlenkách rozpustit, ale neumím střílet, nejdřív si snad s nějakým chemikem promluvím o rozpouštědlech :-)
~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru