Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výdech

04. 10. 2013
1
2
609
Autor
Vinci

Kroky pražců v pospávající mlze;

   s přivřenejma očima potkávám chodce v troskách lidskejch domů.

Bez víry i strachu pluju hřejivou pouští,

   kde se pod měděnou sfingou vědoucně usmívá dívka v zelenejch šatech s vlasama barvy pollockova obrazu.

Hádanka nemá odpověď, alespoň ne takovou, kterou by šlo vytesat do obelisků kolem cesty pro karavany s marihuanou a svazkama čerstvejch, nepoznanejch básní.

        Písek se přelívá a odhaluje zlatý mince,

zatímco pod otřískaným nárožím gymplu se vrší vajgly a my vyrážíme ve slepým průniku výbušný bílý extáze, připravení vstoupit kolem nikomu nebránící strážkyně do města probuzení, kde se rozpadají dýchavičný mraky.

Smířenej s odrazem šermíře i jablečný růže..

     Odlupujou se ze mě vize, v nichž se kolemjdoucí nacházejí.

    Kočár čeká; cestující si v motorestu koupili cigára a vypili pár piv ve slunci dohasínajícího léta..

Odněkud zní klavír, nad střechama si svítání rozpouští vlasy.

   Cizinec čekající na parkovišti podzimního rána.


2 názory

Vinci
18. 11. 2013
Dát tip

Jo.. kdybych v tu chvíli, kdy jsem to psal, neslyšel klavír, tak by tam bylo něco jiného ;)


nebýt toho klavíru.. ten mi to hrozně kazí, je to klišé a vůbec... kdyby odtamtud zněl třeba xylofon....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru