Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nevěřím na pohádky

10. 10. 2013
2
9
829
Autor
Mony

Na dně ležím a kolem se vznáší čas,

Svázána osudem a čekám, co přinese zas.

Zkouším se zvednout, ale sráží mě zpátky.

Čekaj mě opět jen probdělý noci, slzy a hádky.

 

Už nevěřím na pohádky.

 

Na dně ležím a kolem se snáší tma,

Všude jen lži, pomluvy, nevěra a těžkej klam.

Kolem válej se jen prázdný lahve a zátky,

Proč všechno smutný trvá dlouho a to hezký je tak krátký?

 

Už nevěřím na pohádky.


9 názorů

škoda, že to nemá rytmus. aspoň si zkus počítat slabiky. ale jestliže seš si svejch nedostatků vědomá, tak s nima můžeš aspoň něco dělat. jinak good, ale může to bejt určitě lepší. 


Jo, musím souhlasit, když by se dílko trošku doladilo, bylo by to to fajn.


viklet
11. 10. 2013
Dát tip

Oh, není zač, protože to je opravdu pěkné! :)


Mony
11. 10. 2013
Dát tip

Viklet: Děkuji moc, jsem ráda, že se líbí :) ...


viklet
11. 10. 2013
Dát tip

:) Krásné to máš! Básničky mi nikdy moc nešly, ale líbí se mi. A tahle je sice krátká a se smutným tématem, ale moc se mi líbí! ;)


Mony
11. 10. 2013
Dát tip
Děkuj :), ano zmiňovaných nedostatků jsem si vědoma.

Camus
11. 10. 2013
Dát tip

rebeegf to vystihl/-a přesně - báseň má silný potenciál, ale chtělo by to trochu dopilovat.


Leclajr
10. 10. 2013
Dát tip

Ze začátku smíšené pocity, ale po přečtení nevím proč, mi to pozvedlo nepatrně koutky a pousmál jsem se nad pěknou básní. Paradoxně, když je téma smutné.. TIP


rebeegf
10. 10. 2013
Dát tip

Hezký refrén :) Ale básni ubírá jednoduché rýmování ("čas" a "zas"). A verš "Proč všechno smutný trvá dlouho a to hezký je tak krátký?" je příliš dlouhý, škoda, že se nedá rozdělit do dvou... (buď údernější, stejně jako zvolené téma;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru