Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavou proti zdi

14. 02. 2002
5
0
1083

Proti tepu srdce

proti instinktu

proti pahorkům

jejichž vrcholy

jsou jak nože

a

nížina pod nimi

nese smrt

 

Zkusil sem to

a hned vzápětí věděl,

že to byla chyba


Shoth
26. 10. 2003
Dát tip
sice nevim o čem to je ale dobrej styl*

Pája
19. 02. 2002
Dát tip
*

Kittie
17. 02. 2002
Dát tip
Hůůů, zní to jako kdyby ses s někým vyspal a hned vzápětí toho litoval :o))) Slušná báseň..

Nuitík
16. 02. 2002
Dát tip
bylo nebylo, z komína se kouřilo....

Sibyla
16. 02. 2002
Dát tip
Hmm jasně, všechno se musí jednou zkusit a když to nezkusíš, tak to prostě nezjistíš. Fakt to není špatný ...

Tak ti Bláznivkó děkuju. Budu se snažit eště něco napsat, ale znáš to, Můzy sou zákeřný :-)

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
Proti proudu času zpět k narození :o) Všecko naopak....:o) ju ju, líbíííí :o)*

Gastarbajtr
15. 02. 2002
Dát tip
to nebylo s mojí sestrou, viď? :-)))))) *!

Blaznivkaaa
14. 02. 2002
Dát tip
Tak jsem te´d pročetla všechna tvá dílka, a musím uznat je to dost hustý, fakt by mě zajímalo co Ty seš zač, slyšela jsem, nebo spíš četla, že z Tebe bude jednou učitel, pak bych Tě chtěla mít za učitele...máš hustej přístup k životu, takovej...brutální...::) Pápá Bláznifka!

Jednoznačně. Sem sentimentální brutál. Učitel asi budou, ostatně už teď s tim nějak tak koketuju. Ostatně soukromý hodiny už mám a spokojeně dávám. Ty básničky sou jen taková srandička, protože mě sem zatáh Gast, kterej tim hrozně žije a tak dlouho otravoval, až sem svolil. No a teď toho lituju. Je to bída, asi něco napíšu.

Drakkan
14. 02. 2002
Dát tip
3/5 chtělo by to trošku zdelšit jednotlivé řádky a vůbec upravit, ale není to zase tak špatné, to ne...

Blaznivkaaa
14. 02. 2002
Dát tip
Já se teda moc omlouvám, že Ti píšu jako sem místo kritiky ju? Ale bohužel mi nejdou odpovědi, kdybych Ti napsala zprávy normálně...fakt si myslím, že to co píšeš je hodně brutální, hodně o něčem, ale ničem zároveň a je mi to dost blízký, fakt hustý, jen piš dál, aspoň pro mě a Gasta, když už to jinak nepůjde...::)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru