Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ostravská balada

11. 10. 2013
0
5
305
Kup mi prosím na Vánoce vzducholoď. Potřebuju víc čerstvého vzduchu než čerstvého kouře U Odry ho vždycky všechen vydýchá náš pes a taky ti....tůůůristi, co odhazují nedopalky. Musím ještě vyletět nad terárium, jež nazýváme prací a vypláznout jazyk na Molocha, který mě ráno polyká a večer vyplivuje v méně či více rozloženém stavu. Kup mi prosím na Vánoce vzducholoď. Potřebuju nějak z odpadků, ve kterých brodím. Budu sklízet kondenzační stopu po letadlech, jako kobzole, a krást beránkům na nebu vlnu a cpát ji do peřin. Musím ještě ucpat všecky komíny Vítkovických pecí a mého bratra a ostatní naučit česat bavlnu a kakaové boby a ananasy... Vstup na veřejné záchodky zdarma!!! Kup mi prosím na Vánoce vzducholoď a pytlík třešní k tomu. Lidi pode mnou budou roztahovat deštníky a reptat, že ve zprávách o počasí zase lhali. A kdo se mi znelíbí, tak na toho i plivnu. A oni v domění, že to jen malý ptáček... že pánu Bohu slzí oči z toho smogu... Tolik toho musím ještě udělat!!! Ale k tomu potřebuju vzducholoď a aspoň dvě kila třešní mléko už si koupím sama...

5 názorů

Fouraix: ano přesně to jsem měla na mysli...někdy mě ti lidi strašně....se*** takže mlíko s třešněmi a pořádnou vzducholodí je určitým řešením pro tuto společnost :D


Fouraix
15. 10. 2013
Dát tip
mlíko s třešněma? aby to nebyl velkej ptáček.)

..hm..vůbec to není špatné..proč tomu nedáš formu básně?


zmáčknout : moje-díla-upravit

ale, volné verše označují básně, nikoliv povídky, takže je to správně


tak místo jako báseň jsem to vložila jako povídku :( nevím, jak to opravit :(

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru