Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vášeň

15. 02. 2002
1
0
1820
Autor
boto

...like a music... a tiež o dôvere ;)

chalti ta somto grappo

to chondi lésato kuoro

jápali bamto saolisto

ka pókali tuhomsa

atané


Toxman
18. 02. 2002
Dát tip
Tak magicke formulky rikate... No tak ja to radeji nebudu vyslovovat ani nahlas... kdo z vas vubec vi, co to ma asi delat...? Treba mi pak narostou velke usi a co ja pak s placackama ? :-)))

boto
18. 02. 2002
Dát tip
áno magické zaklínacie formulky, plné vášne...to by mohlo byt :)...vlastne tak to malo byt :) aj najznámejšia budhistická mantra (Óm mani padme húm) vlastne nemá zrejmý zmysel ako výpoveď (o zmysle slov tejto mantry sú popísané celé knihy), ale to neznamená, že nemá význam a účinok a poéziu a mágiu a a a ...:) ...a významov tam može byť (je:) spústa.. nuitik: aj ja som to citil tak nejako taliansky, horkokrvne pen: vášne sú rôzne aj ...pochmúrne môžu byť toxman: treba vyskúšať :)..možno to nezväčšuje uši :)) som rád, že ste to čítali a ďakujem za diskusiu

Toxman
18. 02. 2002
Dát tip
boto: Mi osobne to pripadalo spise jako spanelstina, ale to je vedlejsi... Dulezite je, ze si tu zhravame s ohnem :-)) Pockejte az vyskoci certik (a Bertik to asi nebude) ze skatulky a bude chtit skatulkovat poezii... Co se da na tohle rict ? Snad jen: "Eeech sami jsme si ho privolali ! :-))))"

Nuitík
18. 02. 2002
Dát tip
Óm mani padme húm Óm mani padme húm Óm mani padme húm....a lotosový květ nikde :o( no je to dost horkokrevně napsaný, četla jsem to znovu.takovým tim sekaným výbušným italianským přízvukem.....teď dám tip :o)

clovrdik
15. 02. 2002
Dát tip
??

Toxman
15. 02. 2002
Dát tip
No tohle dilo je teda trefne... Sam bych to urcite lip nenapsal (A jen tak mezi nami... o cem to teda je ? Zkus napsat ve ctyrech versich ! :)))

boto
15. 02. 2002
Dát tip
skúsme vnímať aj bez slov...alebo bez poznania ich významu...iba hudbu, melódiu, rytmus..a najmä to ostatné...čo by malo byť v poézii...ano je to taký...no...experiment :)...je to možno trošku extreme, uznávam :) .. ale ja si myslím, že je dôležité nachádzať svoje obrazy a nie iba hľadať čo je tam autorom myslené...a tiež je dôležité uveriť autorovi, že to neodflákol, že do toho vložil intelekt, emóciu...preto je to aj o dôvere... nuž o tom to asi je ;)...nebolo to v 4 veršoch, ale snažil som sa ;)

rovan
15. 02. 2002
Dát tip
Příště to namaluj!

Naso
15. 02. 2002
Dát tip
trebundse kurudawa ochamchko... :-)

Toxman
15. 02. 2002
Dát tip
Rytmys a melodii muzu vnimat...ale pokud (ted mluvim za sebe) ani nechapu jak se jednotlive slovni obraty vyslovuji, ztraci pro me smysl (neslysim ji). Navic poezie se snazi sdelit neco vice nez jen rytmus a melodii. Snazi se sdelit myslenku, ktera se v tomto prispevku nejspis u vetsiny ctenaru (bohuzel) zcela vytrati. A o duvere rika uz klasik: Duveruj, ale proveruj ! Presto preji hodne stesti !

boto
15. 02. 2002
Dát tip
jasne...presne o tom to je :)... ...a aspoň jedno zrozumiteľné slovo tam je ;)...ale uznávam, že príliš je ponechané na obrazotvornosť... som rád že to vyvolalo odozvu :) je to oveľa lepšie ako nevšímavosť...vďaka

Toxman
15. 02. 2002
Dát tip
Vidis ! Treba nas nakonec ten jazyk jeste naucis ! :-)))

reya
15. 02. 2002
Dát tip
:)

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
zkoušela jsem to číst s Italskou melodií a člověče, mělo to sílu :o) přijde mi to, jako magické formulky, ale to neva :o)

Prokletí
15. 02. 2002
Dát tip
habakuko ulum fix! Kenělála, halehup aj ušrum! (tolik z Čtyřlístku :) m.

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
Habakuk...to říkal Mireček v Básnících ne? :o)))

Prokletí
15. 02. 2002
Dát tip
já mám podobnýho Mirečka taky v Brně, ale spíš než to si zpívá v kuchyni nigerijsky, no nádhera! Nene, to je z dílu, kdy 4lístek jede na film Míša Rýša m.

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
To nemám, půjčíš? :o)

Prokletí
15. 02. 2002
Dát tip
ne! nikdy!!! ani za milión nedám Bobajze z ruky: bléééééééééé ;o) m.

Nuitík
15. 02. 2002
Dát tip
Krkoune!!! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru