Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavuk

14. 02. 2002
0
0
802
Autor
wegevva

Pavuk

Mihalnice ako pavuk lezu po viecku.

MIesto stastia nosia sny.

Rychlo si jeden ukradni,

je ich malo a rychlo sa minaju,

na sklade uz dalsie nemaju.

Mihalnice ako pavuk lezu po viecku.

Vecer nimi pohladim znova obliecku

a skor, nez sa pavuk dotkne vankusa,

moje srdce zase vyskusa

salto mortale

i premet bokom,

najradsej vyskocilo by i von oblokom,

prec z mojej hrude, izby, bytu...

Prec.

Uz mi nepatri.

Skor, nez napocitam: raz, dva tri...

dotkne sa pavuk vankusa

a mna to pokusa

zas jeden sen si ukradnut.

V nom nove srdce najst.


wegevva
26. 03. 2002
Dát tip
tak diky za kritiky, ci uz priaznive, alebo nepriaznive. Vidim, ze je dobre, ze som sem napisala svoj prispevok, tu je to hodnotene uplne inak. Lebo ked dam svoje prace citat tu, tak ludom, ktori ma poznaju a ti vidia tie prace uplne inak ako vy, co ste ma v zivote nevideli a nepoculi a pravdepodobne ani neuvidite a nebudete pocut. pomohlo mi to, fakt :-)

Dabi
26. 03. 2002
Dát tip
Nápad bezva . Ten konec možná trochu ,, učesat " :o)

triAngl
26. 03. 2002
Dát tip
a o poštovních známkách se mi zdálo jak ale poslat dopis bez adresy někomu kdo by o mne stál s deštěm a zimou jde se dál

mě se líbí, že si můžu představovat, co je asi ta mihalnice.a díky slovenčině se mi ani rýmování nezdá násilné...

Naso
14. 02. 2002
Dát tip
wegevva (zvláštny nick), si tuším jediný z Bánoviec, ktorý sem píše. Tvoje prvé dieleko. Vlastne celkom zaujímavé, len keby v tom tak veľmi nebolo cítiť prispôsobovanie sa rýmom - akoby za aždú cenu (vankúša/pokúša, míňajú/nemajú, po viečku/obliečku, bokom/von oblokom...). Páči sa mi obraz salto mortale srdca, aj mihalnice sťaby pavúky... Máš na to (na písanie), ale máš na viac. Počkám si ďalšie!

Krel
14. 02. 2002
Dát tip
jojo, asi tak jak Naso, je to příliš svázané rýmy a hlavně dost obvyklými rýmy, prostě slova končící na stejnou slabiku, ale nic víc...každý si tím projde..ale jinak vítej na písmáku..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru