Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAM CHODÍ MOTÝLI UMÍRAT

19. 01. 2000
4
0
1459
Autor
Butterfly

Každý večer, když se chystáš spát máš pro mě stále stejnou otázku Kam chodí motýli umírat a zda jim postavíme pomník z oblázků Každý večer přemýšlíš pak snad když motýlu jeho čas nadejde kam půjde malý motýl umírat kde je to místo, kam nám odejde Když usínáš, odpověď visí na mých rtech a sama chtěla bych ji znát motýl, jenž přinesl ti spánek na křídlech kam půjde jednoho dne umírat.
revion
07. 12. 2003
Dát tip
:))*

Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Nádhera... nemám slov... možná mám takovou smutnou náladu, ale... TIP* a vůbec... je to úžasné!

skarabeus
10. 11. 2002
Dát tip
raději bych viděla motýlka rodit se......smutku je dosti, radujme se trošičku:) ....však oceňuji tvou jemnost...té je také potřeba...

A(n)téna
10. 03. 2002
Dát tip
je to pekné...

Plamínek
15. 02. 2000
Dát tip
Souhlasím s ostatními, rytmika mírně pokulhává. A je škoda, že tak krásnou myšlenku jsi se snažila doslova naprat do tak strohých slov, která nepostihla velikost Tvého nápadu.

Bibša
26. 01. 2000
Dát tip
Hm, téma probrali všici, nečekané a lyrické.
Forma, veršovaná se k tématu hodí, je to pouze zamyšlení ... nemusí mít pointu, podle mě tam stačí krásné motýlí básnické obrazy a výrazy a ty tam máš. Myslím, že nejlíp by bylo nechat jenom první sloku, výstižná, otevřená, šupeuuu!
Zpracování ... ach, i já vzpomenu rytmiku, a chybí mi tam trochu asociace, obraznosti a motýlího třepetní, ale jinak je to krásňoučké.

Marigold
25. 01. 2000
Dát tip
Ahoj Babočko !
Máš zajímavé nápady. Básnička se mi líbila, ale jestli chceš fakt kritiku, tak je to takovej kruh. Ale hodně malej, co začíná a končí sám v sobě... Skvělý nápad "kam chodí motýl umírat" ale ty jsi ho nikam nedovedla. Čtenáře na začátku omámíš, ale ve třech slokách ho ubiješ nikam neplynoucí obměnou. Hmmm. To sem zlej co ?
:-))) Ale podle tvých poznámek jsem pochopil, že přesně tohle jsi chtěla slyšet.
Mimochodem na začátek to není vůbec špatný, jsem na tebe zvědav tak po půl roce písmání...
Měj se +-o:-)

Saša
24. 01. 2000
Dát tip
Motýl k nám přiletí vzdušnou křižovatkou
na chviličku jen malou, krátkou
pak vůní květin omámen
opuští znenadání zem
průsvitné cesty barvy ničí
motýl je pryč, jen na jehličí
zůstává otisk jeho dechu
co mizí zvolna, beze spěchu
...
:c)

Merle
21. 01. 2000
Dát tip
Co se týče formy, není skoro co kritizovat. Jediný, co můžu říct, je to, že úplně kašleš na rytmus. Ale to dělá hodně lidí. Budeš muset poslat něco delšího...

xpired
21. 01. 2000
Dát tip
Nádherná kouzelná píseň, která mě bere za srdce. Jestli jí nedám TIP, potom už asi ničemu.

xpired
21. 01. 2000
Dát tip
Báseň čtu pořád dokola a jsem unešen. Pro mě patří k tomu nejkrásnějšímu, co jsem za tento svůj mrzký život (pře)četl, ať si třeba všichni myslí, že jsem blázen a šílenec. JSEM!

Seek
21. 01. 2000
Dát tip
xpired, jsi blazen ;))

Butterfly
21. 01. 2000
Dát tip
seek: nejsou, ale mozna tusis co jsem chtela rict...
merle: rytmus je pro me na basni to nejtezsi, ale vim o tom a pracuju na tom. diky za radu.
tom: tak s zaludecnima motylama to nema nic spolecneho :)))
krytyk: dekuji za hezke privitani :)
xpired: dekuju :) kez by bylo "blaznu" vic...

Seek
20. 01. 2000
Dát tip
verim ze motyli jsou nesmrtelni..

Merle
20. 01. 2000
Dát tip
Ehm, no já se přiznám. Vždycky myslel, že prostě umřou, tam kde zrovna jsou... Ale vlastně i sloni mají svoje hřbitovy, tak proč by ne motýli?

Tom
20. 01. 2000
Dát tip
Ja to vubec nechci znevazovat, ale jen me napadl anglicky idiom butterfies in stomach
o pocitu, kterej mate na brise pred zkouskou, kdyz toho nevite prilis moc.

Tom
20. 01. 2000
Dát tip
ale s basnickou to nema nic spolecneho, je hezka, neuraz se Butterfly prosim a pis

Prokletí
20. 01. 2000
Dát tip
každý večer když vstáváš, stáváš se škaredou kuklou tohoto dne...
...ve chvíli, kdy usneš, stává se z tebe pestrobarevný motýl...
m.

Krytyk
20. 01. 2000
Dát tip
Vítám Tě, a věřím, že brzy přijdeš na to kam chodí umírat ti motýli, také by mne to zajímalo :-))

Butterfly
20. 01. 2000
Dát tip
dobre, to byla kritika tematu.... a o basni si myslite co? :) no jsem holt zacatecnice :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru