Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pád Banánové republiky

29. 10. 2013
0
1
300
Autor
imex

 Budu Vám vyprávět příběh o zemi Banánová republika,pozorně poslouchejte

Byla jednou jedna  malá země,která se nazývala Rabbitcount. Země měla bohatou kulturu a historii, v níž se prostřídali všechny možné režimy od fašismu,přes socialismus až po kapitalismus,všechny tyto režimy zanechali v lidech jenom špatné věci.Mezi lidmi panovala zloba a nenávist,všichni chtěli pro sebe co nejvíc,bez ohledu na to,za jakou cenu.Nebylo pro ně problém podrazit své přátelé,nebylo pro ně problém je ani okrást.Lidé během těchto režimů naprosto ztratili morálku,svoji čest a schopnost pro něco bojovat,lidé se zmohli jen na to,jak druhého okrást.Nebudete mi to možná věřit ale i prezident této země nešel příkladem,ba naopak to byl člověk velice hrubý,vulgární  a chtěl být tím nejdůležitějším a největším člověkem v té zemi,byl to člověk toužící po moci,no v podstatě byl stejný typ člověka jako největší představitel fašismu,kterého všichni asi moc dobře znáte,jenže problém je v tom,že tenhle prezident byl navíc neuvěřitelně závislý na alkoholu a tabákových výrobcích.Jednoho dne se v této zemi konala významná činnost,ano správně,myslím tím otevírání korunovačních klenot,tam se tento prezident objevil ve velmi podnapilém stavu,dokonce se to objevilo ve všech zemí světa,no co si budeme nalhávat,prostě jedna velká celonárodní ostuda.To je asi všechno co můžu říci k tomuto prezidentu.Dále budu mluvit o jiných politicích,kteří můžou za to,proč tento příběh vlastně vyprávím.Začneme u ministra pro finance,byl to velice arogantní člověk,za kterým nebylo jiného rozhodnutí než-li špatného,okrádal stát o neuvěřitelné peníze.Dělal státní zakázky pro šéfa drůbežárny a hnojařského průmyslu,který to pak také šel zkusit do té slavné banánové politiky,sliboval lidem důstojnější život,ale nakonec to dopadlo  stejně jako u všech ostatních,jenom si nakradl a udělal další tunel v Banánové republice.Pak tu máme ministra obrany,ano taky to byl důležitý post,s tímto člověk jsem se poměrně dobře znal,byl to fajn chlap jenomže vidina peněz ho prostě změnila,ostatně jako většinu lidí,kteří se dostanou někam vysoko.Jednoho dne totiž tento muž dostal nabídku,že Banánová republika nakoupí válečné stroje za nekřesťanské peníze.A tak bych mohl jmenovat až do aleluja,když nebyl tenhle minist,byl to minulý,nebo budoucí,zkrátka Banánová republika byla protunelovaná takovým způsobem,že z toho nebylo cesty ven.
Den ode dne byl v Banánové republice větší a větší chaos zužavaný strachem.Přicházeli o práci,no kdyby jen o práci,přicházeli i o přídavky,bylo největší množství  sebevražd za celou historii Banánové republiky.Lidé měli peníze sotva na přežití a do toho se jim pořád zvedali náklady na bydlení,na potraviny,ale také na školy,no prostě zjednodušeně bylo všechno dražší a dražší a platy naopak nižší a nižší.
Vláda věděla,že Banánová republiky se hroutí a že bude po ní,jenom nevěděli co s tím dál.V tom jeden z Ministrů pronesl ortel smrti pro Banánovou republiku,citoval:Vážení spoluobčané,zajisté jste si všimli,v jaké stavu se ocitla Banánová republika a její hospodářství,proto jsme se rozhodli vyhlásit bankrot,vaše dosavadní účty a majetky propadají ve prospěch státu,a to není všechno,protože nám na vás vždycky záleželo,prodali jsme Banánovou republiku Korejské republice,která tu vybuduje fabriky ve kterých vás bude zaměstnávat,tímto se s vámi loučíme jako vaše politika a odcházíme do Spojených států.
Bánánová republika,už nebyla.lidé se stali otroky asijských Korejců,Banánová republika měla opět železnou oponu,nastal trdý nemilosrdný režim.Takový jaký dnes znáte.


1 názor

Admin A
30. 10. 2013
Dát tip

Toto není Kritika (lit. kritika díla). Odsouvám z hlavní strany.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru