Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JAHODOVÉ LÁNY

20. 01. 2000
1
0
845
Autor
Butterfly

Jahodové lány do zdi vmalovány tak něžně a křehce že snad nikdo nechce aby byly kdy smazány červenočervené lány Půjdeš nohou bosou časnou ranní rosou o ostatní je už postaráno v toto sychravé červené ráno stačí jen otevřít pozlacenou bránu a spadnout do jahodových lánů Jahodové lány buďte požehnány když se ráno s ránem střídá rosu z jahod skřítek snídá vidíš ho, když brzy k ránu jdeš do jahodových lánů Žalostně a tence když si vijí věnce slyšíš víly vzlykat volat a naříkat když zahlédnou černou vránu letět z jahodových lánů Není v světě větší rány než když jahodové lány ze zdi domu smažou nám a pošlou nás k malinám Proto jahodové lány musí býti zachovány.
Lowlander
02. 05. 2003
Dát tip
Pěkný... až přejahodováno :o)))

Ruman
26. 01. 2000
Dát tip
Tleskam...

Marigold
25. 01. 2000
Dát tip
Ještě jednou : Máš rozhodně zajímavé nápady.
Ten refrén jsi tam ale nemusela cpát tak násilně.
Moc se mi líbily víly a skřítek !

Merle
24. 01. 2000
Dát tip
Rytmus je tu lepší, ale jeho pravidla pořád máme jinej pohled. Výraznějším "nedostatkem" mi spíš připadne, že příliš dlouhá. Např. ta sloka s vránou by tam vůbec nemusela bejt. Taky v poslední sloce to opakování lánů není příliš ke prospěchu.
Přečti si něco od Somnambuly a Šílené, od těch se o rytmu (rytmice) můžeš naučit hodně.

Seek
21. 01. 2000
Dát tip
mnam, jahody mam strasne rad :)
motylku, to jsou lesni jahody, ze jo :)) sladoucka basnicka

Merle
21. 01. 2000
Dát tip
Taková hezká a přirozeně jahodová básnička. Ani se mi nechce ti ji kritizovat. Myslím, že si zasloužíš tip.

xpired
21. 01. 2000
Dát tip
Jedna kouzelná báseň střídá druhou, až mám mžitky před očima...drž se, člověče!

Butterfly
21. 01. 2000
Dát tip
merle: co rikas rytmu basne? neni to dokonale, ale nektere veci uz proste nedovedu

xpired: to jsem uz mela napsane dopredu, zase nejsem stroj na basne :) ale kdyz je inspirace...

btw tedka si dam nucenou chripkovou pauzu :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru