Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozhlas

18. 02. 2002
4
0
431
Autor
kowalski

Rozhlas.

 

Místní rozhlas začal hrát zrovna ve chvíli, kdy si můj bratr Jakub, který přišel na návštěvu, sundal boty a zavíral za sebou dveře. Byla to jedna z těch písniček, kterou bych si doma nikdy nepustil a která občany naší vesnice straší již neuvěřitelných 15 let. Rozhlas šuměl, praskal, křapal, nebylo mu moc rozumět a každou chvíli se profláklá melodie ztrácela v silném větru. Martin se usadil v obývacím pokoji a já postavil na čaj. Po chvíli se zvenku ozvalo silné zapraskání, dechovka přestala hrát a pronikavý, uječený hlas místní starostky se rozlehl po kraji: “Oznamujeme kchrkrpísk našim.. krkr občan.. krrkchch, že v pátek, dne 26.10. zemř..wííídhhhhkrkchchch paní Lachtová Ja.. kkrkrchch po dlouhé těžké nemoci ve věku nedožitých chrrkckhck let.”

Začala se vařit voda v konvici a hlas zvenku pokračoval dále: “Poslední rozloučení se zesnu.. chrkkkrrkk se uskuteční v pond.. chrrrrrch, 29.10., v místním kostele. Děkuji za pozornost.” Pak jakési loupnutí, rána a znovu se ozvala děsivá dechová hudba…

Bratr se zavrtěl v křesle, posunul si čepici trochu víc do čela a řekl tiše: “Kdybych náhodou umřel, kdyby mě třeba přejelo auto, prosím tě, nedovol jim, aby to hlásili v rozhlase. Slibuješ?” Pokýval jsem hlavou na znamení souhlasu a s trpkým úsměvem na rtech jsem nám oběma připravil dobrý ovocný čaj…


Norek
19. 02. 2002
Dát tip
pěkný

Gastarbajtr
19. 02. 2002
Dát tip
teda, pane Vraňáku, Vy jste rozený spisovatel, proč jste těch 15 let psal jenom do šuplíku? *!

Albireo
19. 02. 2002
Dát tip
Moc dobře napsané. *

Já bych ti to za trest udělal.*

chňá chňááá I*I

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru