Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U mě doma

18. 02. 2002
0
0
795
Autor
Adletka

U mě doma - tak prázdno a tak nemusim ani uklizet...zdánlivě

U mě doma

 

Na okraji zpustlého stolu láhev vodky.

 

Šedý pokoj kam prosvítají špinavé závoje tak zvláštně umělého slunečního světla.

 

Úplné ticho – jen šum . . . myšlenek a apatie.

 

V tom nejzapadlejším koutě, který je nejvíce nápadným místem právě díky svému temnu, sedím já.

 

Jakoby vtulená do bodu, kde se schází stěny nesouc na sobě ,jako přespříliš starý župan, tapetu; neobvykle tmavě vybledlou prachem.

 

V objetí měkké, snad jen trochu drásavé deky s třásněmi, jejichž konce jsou asi rozšklebené víc než by měly.

 

Může snad za nepřítomný pohled čirá kapalina v láhvi, které někdo urazil hrdlo?

 

Myslím na to, jestli výčitku trpět teď nebo až potom . . .

 

Podlehnu zas? Tak odpoví mi, ksakru, někdo???

 

V bytě pode mnou někdo pustil žalostně tesknou melodii.

 

Teď jsem ještě víc sama…

 

Na tu otázku mi už potom nikdo neodpověděl. Nebo si to už jen nepamatuji !?


Adletka
19. 02. 2002
Dát tip
Sedmdialek: Ne - čas je až moc pomalý,... Stojí žít dokonce pro kratší chvíli, ale této si váží,...Myslím,že si snad víc nemohl dát a mohlo by být vcelku nepochopitelné proč si to udělal, ale znám to - asi tím víc si toho vážím. Jen - jak můžu být zase o rok šťastnější,když ten ten před ním nebyl šťastný vůbec. Ne,vůbec ne... ale z té velké části(je velká jen svou krutostí,zakryla tu skutečnou větší část). Často zraňuje políbit duši a odejít... Je to ztráta iluzí a naivity,... vytváří se tím to všechno co potom nejvíc bolí... Přesto moc děkuji..

Sedmfialek
18. 02. 2002
Dát tip
Čas proudí jak zběsilá, jsi SAMA, ještě víc sama ... Ale NA CHVÍLI jsem byl s tebou. Na malou chvíli, pro kterou stojí za to žít ... Víc ti nemohu dát, jen tuto malou chvíli, přijmi a odejdi zas o rok šťastnější. Na chvíli, jako bych viděl tu láhev vodky, která tam nikdy nebyla, jako bych slyšel tu melodii. Tvou duši políbit a jít zas dál.

. . .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru