Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

láf

04. 01. 2014
1
0
606

Ta mrcha z osmého mě zase nechala klíče ve vchodových dveřích. 

Jednou jsem ji přistihl, jak mě pozoruje světlíkem na chodbě v mezipatře. Lomcuju dveřma, trojku v žíle

a ona se pochichtává, Zítra na ní počkam za popelnicema.

 

Vztekle přirážel, psice házela hlavou a on ji rukama držel vyhrnutou sukni až přes lokty, aby ho nemohla bít.

Chtěla křičet, ale narval ji do huby ponožku, jen chrčela v intervalech a sýpala, když ji obracel koule do vagíny.

 

Zase se na něj dívá tou špehírkou okénka v mezipatře.

Položil si síťovku s lahvovým na popelnici a štrachal v kapse klíče, trochu se motal.

Jednou rukou hledal balanc někde na zdi pod vypínačem, strašně potřeboval chcát a ona se uchichtávala už skoro nahlas.

Ty psice! Myslel si. 

Seběhla po schodech, otevřela nečekaně rychle, upadl do chodby pod první schod a ona mu skočila s vyhrnutou sukní na hlavu,

začala chcát a strašně se chcetala svýmu vtípku.

 

Mrcho, setřásl ji a kopl ji pod koleno až se ohnula, strčil do ní vší silou a když upadla už měl v ruce péro a chcal ji přímo do ksichtu.

Nemohla dýchat a on jak byl plný  osmi piv ne a ne přestat, musela pít. Jak přicázel k sobě, dost ho to rajcovalo, chytl ji za vlasy otočil si ji ksobě prdelí a právě skončený proces erekce ji vrazil zprudka bez příprav do řiti. Vřískala jako kočka, když se mrouská, házela rukama, ale jeho nesundala. 

Další den, mu ťukala na dveře, ale jemu se nechtělo vstávat, zařval že je open a tak vlezla do smradu a tmy, kdy na konci pokoje škvýrou mezi závěsem a zdí viděla jak sedi na posteli opřený o zeď a zapaluje si krátký doutníček s vanilkovou příchutí.

Vlezla mu do postele a pohladila ho po tváři.

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru