Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro začínající autory prózy, kteří nejsou zcela prosti ambic

17. 01. 2014
1
5
865
Autor
Max Hutar

Příležitostí k presentaci není nikdy dost

OTEVŘENÁ KNIHA VÁCLAVA KOUBKA

Cílem nového „foyerového“ projektu, na kterém spolupracujeme s Václavem Koubkem, je podporovat autorskou tvorbu. Na facebookovém profilu „Povídky VK a přátel Otevřená kniha“, e-mailem info@divadlod21.cz nebo poštou na adresu divadla (Záhřebská 21, Praha 2) je možné přispívat formou povídek. V průběhu sezóny 2013/2014 proběhne několik hudebně – literárních představení ve foyer divadla, na nichž se vybrané povídky přečtou (buď samotnými autory nebo někým z herců D21).
Záštitu nad každým večerem přebírá Václav Koubek a jeho hudební hosté, takže se současně jedná o autorský koncert. Každý z hudebně – literárních večerů bude mít svého povídkářského vítěze, kterého si zvolí diváci. Všichni vítězové se utkají na konci sezóny v povídkářském finále, které určí celkového vítěze. Tomu pak v následující sezóně věnujeme jeden z Velkých třesků na Malé scéně, kde jeho povídce dáme jevištní podobu. Ostatní finalisté ovšem nemusí smutnit. Jejich povídky vydá Václav Koubek spolu se svými knižně. Všichni povídkáři, jejichž povídka bude součástí „foyerového dýchánku“, získají od D21 nevratný bonus, jehož podoba je zatím přísně tajná.

21. 1. út | 19.30 | D21 | Záhřebská 21 
VÁCLAV KOUBEK A DIVADLO D21: "POBŘEŽÍ KOCOVINY" 
Pobřeží kocoviny aneb jednou tě vezmu na Kubu. Autorská hudebně divadelní groteska v podání Divadla D21 a Václava Koubka o matce, která zapomněla umřít. 
28. 2.

pá | 19.30 | D21 | Záhřebská 21 
„OTEVŘENÁ KNIHA VÁCLAVA KOUBKA“ 
Hudebně-literární dýchánek ve foyer divadla s autorským čtením soutěžních povídek. Večerem provede Václav Koubek. 
|rezervovat vstupenky|

 

zdroj: http://www.divadlod21.cz/text/otevrena-kniha-vaclava-koubka


5 názorů

StvN
20. 01. 2014
Dát tip

Nikdo nikoho nezabiji:)

Jen nemam rad, kdyz nekdo rika, ze neco dela a pritom vlastne jenom mluvi a necha delat ostatni. 


Max Hutar
20. 01. 2014
Dát tip

Ale StvNe, poslové se nezabíjejí, ani když přinášejí špatné zprávy.


StvN
18. 01. 2014
Dát tip

No, takže Maxi, Povídka měsíce, šup a už to tam val. 


Max Hutar
18. 01. 2014
Dát tip

fprazé, voé


papouch
18. 01. 2014
Dát tip

A to kde? V Pejřimoujě?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru