Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všem, kdož láskou hoří

23. 01. 2000
0
0
771
Autor
Ariel

Již nemohu v klidu a nečinně číst
potoky slz každý den brodit
krvácející srdce světa na dlani mít
a přitom do práce chodit

A nyní vážně. Dovoluji si oslovit všechny autory rozháraných textů, básní či povídek, ze kterých čiší chlad a mráz zneuznaných lásek. Kteří pláčou za snivých měsíčních nocí sami a sami kdes v dáli nekonečna. Kteří bloudí přes cáry mlhy zakrývající jim světlé zítřky. Kteří s city svými na dlani křičí do celého světa " JÁ MILUJI ".
Pokusil jsem se stisknout vaše bolavé srdce následujícím výběrem nesmrtelného.
Po přečtení prosím nezahazujte!

Velké bolesti jsou němé. R.Descartes Láska je životem ženy a epizodou v životě muže. A. Paul Jen tenkrát milujeme doopravdy milujeme-li bez příčiny. A. France Láska je jako měsíc : když neroste zmenšuje se. Valéry Starajíce se o štěstí jiných nacházíme své vlastní. Platón Ženy vzněcují v mužích touhu vytvořit veledíla a pak nám překáží v jejich realizaci. O. Wilde Kdo trpí sám, ten trpí tíž, že vidí štěstí druhých přes svůj kříž. W. Shakespeare Lepší je být sám než-li sám s někým. Je-li kdo milován krásnou ženou vyplete se vždy s nesnází tohoto světa. Zahuratsta Žena je nejdokonalejší ze všech stvoření, je přechodem od člověka k andělu. H.d´Balzac Ze všech nejtěžších břemen je žena, kterou jsme přetali milovat. H. Lemanteg Dvojí jed kazí duši : víno a krásná žena. Perské přísloví Nejstarší a největší láska je láska k životu. Plutarchos Láska, to jest štěstí, které si dáváme navzájem. G. Sandová Žena je často rozumná hloupý, kdo důvěru k ní má. Obdivuji se její kráse, ale bojím se jejího ducha. P. Marimée Krása je nám sladká, protože tančí s naším životem stejnou prchající melodii. Vědění je nám vzdálené, protože nikdy nebudeme mít čas je dovršit. R. Thákur Ženy jsou ráj pro oči očistec peněženky a peklo duše. Arabské přísloví Jediné vítězství nad láskou je útěk. Napoleon Komu láskou nezpůsoben žal, ten též blaho lásky nepoznal. Jungmann STUD Tak jako chorálem mocně hřmí, tak jako melodie táhlá, měkká, tak jako vítr v korunách šumí, tak jako tiše plyne řeka. Tak jako kdyby jsi srdce veliké do dlaní dívčích dal a nožíkem naivně do kůry jsi milé dívčí jméno vyřezal. Tak bych chtěl něco říci hezky a nevím vůbec jak, jen tak, když poprvé a po tisící plane má milá jako mák.
Saša
26. 01. 2000
Dát tip
Lásku nepotřebují dokonalí, ale ti, kdo jsou nedokonalí /O.Wilde/
Láska dává a nic nežádá, přijímá beze vzdoru, odpouští bez váhání a trpí jen pro svou vlastní nedostatečnost /P.Lippert/
Každý z nás je anděl s jedním křídlem. Abychom mohli létat, musíme se obejmout. /L. de Crescenzo/
Milovat znamená vyjít ze sebe a rozlétnout se k druhým /M.Quoist/
Člověk je zcela podoben citadele. Rozboří zdi, aby dosáhl svobody, ale zbude z něho jen stržená a hvězdám otevřená pevnost. /A.de Saint-Exupery/
Co je láska? Naprostá nepřítomnost strachu. Čeho se bojíme? Lásky. /podle A. de Mella/
Nejvyšší štěstí života je jistota, že jsme milováni. /V.Hugo/

xpired
24. 01. 2000
Dát tip
Skvělé. Až na několik drobností souhlasím (další ukázka, že řečeno už bylo skutečně všechno).

AZALIN
23. 01. 2000
Dát tip
Ano, vždycky budu radši sám, než abych byl sám s někým..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru