Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč při tom stojí?

24. 02. 2014
0
1
335
Autor
Firren

Kraťoučká, tak trochu humorná, jak se to vezme, povídka z temných hlubin šuplíku.

 

 

   „Jo, Pavlíku, jo, pořádně přitlač!“ ječí Robert jako smyslů zbavený.

   Vzduchem se mihne kožený řemen a vykouzlí na kůži rudou čáru. Ránu doprovodí výkřik, ve kterém se míchá bolest i vzrušení.

   „Jo, Pavle, panebože do prdele, tak se mi to líbí! Ještě!“

   Prásk!

   „Ááá,“ ozve se opět stroze zařízenou místností, až se rozklepou starožitné skříňky.

   Prásk! Prásk! Odulá zadnice se plní znameními lásky.

   Prásk!

   „Ááá, to stačí Pájo! Stačí! Stačí!“

   Prásk! Chlapec naposledy se vší silou udeří.

 

   „Kolik je hodin?“ zeptá se zpocený muž, zatímco se obléká.

   „Bude pět,“ odpoví Pavel.

   „To máme tak akorát.“

 

   Postaví se před lidi, čistý, nažehlený, změří si je zkušeným pohledem. Mnohé z nich zná osobně.

   Chlapec tázavě nadzvedne obočí, přisune mu židli, bude přece řečnit dlouho.

   Robert odmítavě zavrtí hlavou a mrkne na něho. Otočí se k davu a zvedne ruce. „Jsem rád, že vás tu mohu uvítat v tak hojném počtu!“

   Při jeho slovech celý kostel ztichne.

 

 

 


1 názor

Lakrov
25. 02. 2014
Dát tip

Po přečtení otázky v názvu se vylíhne druhá (otázka): "Komu?" Jako povídka je to jaksi "neúplné". Je to spíš taková reportáž, ale předpokládám, že fiktivní.

K obsahu: Napadá mě, že takováhle úchylka je u zmíněné skupiny lidí tou méně  nebezpečnou; nebo možná skoro očekávanou. Jsou i horší (úchylky). Někdo namítne, že se o nich zbytečně moc mluví, jiný, že se o nich konečně mluví...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru