Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pocity

21. 02. 2002
3
0
497
Autor
klara

Občas se každej potřebuje vykecat.

Máte taky někdy pocit,že nevíte jak dál?Myslím,že třeba jedu v šalině a nemůžu si uvědomit proč?Proč tohle všechno.A povídám si se svým já  a mám pocit,že to musí být slyšet.Protože někdy volám o pomoc.Nechci tím naznačit,že žiju v dětským domově,máma mě odkopla a otce neznám.Že fetuju a večer na mě doma nikdo nečeká s večeří.A snad je to právě tím,že mám relativně dokonalej život.Tak proč mám pořád pocit,že mi nikdo nerozumí?A tak křičím na celou tramvaj a nikdo se neráčí zvednout.Nikdo se na mě nepodívá.A ptám se sama sebe.Na co je tady tolik lidí a náručí mužů,které bych chtěla.Chci poznat,jestli by se našel aspoň jediný,který by byl.To ono.To nesčetněkrát popisované a hloupě a nevýstižně pojmenované jako láska.A existuje taková ta \\\"láska\\\"?Jo?A myslíš,že ji někdy potkám?Jo?Hmm.Tak asi jo,když to říká můj vnitřní hlas tak to asi bude teda pravda.A to je jediný,co můžu dělat,dokud to sama nepoznám.Do té doby budu číst  poslouchat jak úžasný pocit je být milován a milovat.
Áda116
16. 04. 2003
Dát tip
Tak to je naprosto výstižní. TIP

TIP

Gastarbajtr
22. 02. 2002
Dát tip
já jsem na tom stejně a nemyslím si, že bych to moh nějak změnit....

Nuitík
22. 02. 2002
Dát tip
Sakra, taky budu poslouchat....****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru