Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TVAR ze sítí potřetí

06. 03. 2014
1
12
527
Autor
egil

Ve třetím kole zvítězil Lyryk, následovaný Básníkem v pruhovaném triku (...) a RybkouH. Jejich texty budou - spolu s vybranými reakcemi - otištěny v obtýdeníku TVAR.

 

Tímto zahajuji čtvrté kolo soutěže...

Vaše báseň bude automaticky zařazena do soutěže, pokud k názvu připíšete do závorky: (TVAR ze sítí)...

Tři vítězné příspěvky budou opět otištěny.


12 názorů

Proč mě vůbec neudivuje, že má kvalitní báseň bude otištěna ve Tvaru? Egile, Tobě však děkuji!

zmatky, zmatky, žádný zlatky...


egil
07. 03. 2014
Dát tip

vk: samozřejmě!

 

Jarmilo_M., nejsi. Prolétnu si vždy publikovaná díla s příslušnou závorkou v názvu a najdu tři s největším počtem hlasů. Vše si můžeš pojistit tím, že mi od díla pošleš avi.

 

Muamarku, ano, ve druhém jsi byl druhý (a tvoje báseň byla otištěna). Toto je vyhlášení třetího, a tím pádem počátek čtvrtého kola...

 

petr.ix: mohli...


Muamarek
06. 03. 2014
Dát tip

Tu už bylo třetí kolo, ne? Ve druhém jsem byl druhý...


Milý egile, reaguju na tvoje oznámení:

Vaše báseň bude automaticky zařazena do soutěže, pokud k názvu připíšete do závorky: (TVAR ze sítí)...

ani v jednom kole se ti moje příspěvky nepodařilo do soutěže zařadit, ani jsem nedostala odpověď na zprávu, tak nevím, jestli nejsem nějakým záhadným způsobem ze soutěže vyřazena.

Dík za info, J_M


vk
06. 03. 2014
Dát tip

aj slovenské?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru