Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Omráčila mě vlastní dokonalost (TVAR-ZE-SÍTÍ)

Genialita je něco jako gravitace

stejně tak dokonalost

a důležitost

když si nedáte pozor

mohou vás zhroutit

jako umírající hvězdu

poslouchejte!

 

Valil jsem si to po Václaváku

byl über-kool

hipsta-textil-stajl

OMG!

v hlavě zpracovával

další nesmrtelnou báseň

a najednou

se mi zatmělo před očima!

 

Křeč, torze, muka, exploze

NÁHLE!

má vlastní dokonalost mě

OCHROMILA!

zákeřně mi usedla na ramena

srazila na asfalt chodníku

začal jsem naříkat a lomit rukama

řval na kolemjoucí

co nic nechápali (a ani nemohli)

"Odpusťte mi, že jsem geniální, odpusťte mi, že jsem lepší než vy, odpusťte mi, že jsem krásný a mladý, odpusťte mi, že jsem o tolik inteligentnější než kdokoliv jiný! Já za to nemůžu, to samo, nemyslete si, to není žádnej med, já si svou dokonalost nevybral! To ona si vybrala mě! Nedovedete si představit, jak to občas všechno bolí!"

Z náprsní kapsy jsem vytáhl štos svých postmoderních básní

vyhodil je do vzduchu

popsané papíry se třepotaly

v povětří

a já ronil brilianty slz  (poz. autora :nutné klišé)

 

Všichni se mě snažili uklidnit

volali

"Radovane, my tě máme rádi, i když nás vůbec neznáš! Chceme ti býti podporou! Hlavně my, mladé, krásné a dole vyholené dívky! Buď silný, nejsi na svou genialitu sám! "

Mého těla se dotýkaly desítky něžných rukou

všude

i tam dole

ach!

 

Pochopil jsem, že musím dál

že musím psát dál

protože jsem RADOVAN

Radovan Tvořivý!

Básník Radovan!

Nesmím se hroutit!

Protože mi ve Tvaru vyšly už dvě básně

a tato bude třetí!


11 názorů

Narriel
29. 04. 2014
Dát tip

Woe, tohle... "..."Odpusťte mi, že jsem geniální, odpusťte mi, že jsem lepší než vy, odpusťte mi, že jsem krásný a mladý, odpusťte mi, že jsem o tolik inteligentnější než kdokoliv jiný! Já za to nemůžu, to samo, nemyslete si, to není žádnej med, já si svou dokonalost nevybral! To ona si vybrala mě! Nedovedete si představit, jak to občas všechno bolí!"..." se neodpouští!!To se jen závidí!!


Josephina
17. 03. 2014
Dát tip

v mládí jsem byl dost namachrovanej, ale teď jsem perfektní :-D


hovado :)


Ó, jak já Vás mám rád! Děkuji za krásná slova i ještě krásnější tipy! Miluji Vás! Váš Radovan Tvořivý!

..musím se smát..tvá tvorba je prostě vtipná..svěží a chytrá..tož šup tam..aby se konečně nějaké ty dole vyholené dívky našly..tak nějak mám neodbytný pocit..že jich zatím zas tak moc není..ovšem možná se pletu:)


Všem Vám děkuji, drazí přátelé! Mám Vás rád! Váš Radovan Tvořivý!

Fruhling
14. 03. 2014
Dát tip

Opakování je matka moudrosti, že jo.


V budoucnosti se budou mé rukopisy vyvažovat démanty, milý Jane! Mám tě rád a dávám ti jeden malý nezapočitatelný TIP za odvahu!

plejtvání místa v tvaru pro takovou hovadinu, Radovane ó Tvořivý.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru