Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

a nebo tak

23. 02. 2002
2
0
1283
Autor
copatá

..ne, ja nejsem normální :-))

v hlubokém močále

měl feťák namále

neměl už sílu

napíchnout žílu

zdáli to pozoroval sokol

zmokol, nastydol a zdochol

kokot sokol


Aki
09. 04. 2002
Dát tip
:o))))))))) dost dobře ujetý...

Euchrid
19. 03. 2002
Dát tip
Jedno opožděné ocenění blbůstky. Jo tak to mě dostalo.... Nejsem na písmaku moc blouho, ale tohle je zatim nejlepší "blbůstka" jakou jsem tady čet..

Helena
28. 02. 2002
Dát tip
Diano, to se říkalo už když jsem byla malá, není to nový objev tahle báseň Kostantinidisová, definice ještě nic nedokazuje, možná to není na beton, mám takovou vylučovací metodu, jak se to dá zjistit, ale za dvacet let to už může být jinak :-)

aha tak to jó

Víla
24. 02. 2002
Dát tip
tož....každý po svém ;o)))

Pruduska
23. 02. 2002
Dát tip
a kde máš korále

Wicana
23. 02. 2002
Dát tip
Pruduska :--) jinak jsem otřesena

Astalavista
23. 02. 2002
Dát tip
hm..

to říká každej, že nejni normální... to je teď nějak IN .. asi ... haha :-)

Helena
23. 02. 2002
Dát tip
nechci machrovat, ale já jsem normální :-) a tahle básnička je taky OK, taková ta, co se dá napsat v tramvaji, nebo na zastávce (nebo se cestou přečte grafiti, a básnička je na světě)

jo to jo.. :-) a hele, Heleno, jaká jsi, když říkáš, že jsi "normální" ... co to slovo znamená? definici už marně hledám téměř dvacet let... :-))

papouch
23. 02. 2002
Dát tip
prostě normální, no! :-)

Diana
23. 02. 2002
Dát tip
Ten sokol, co zmokol tomu nasadil korunu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru