Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O prachu - Divnovědecké auditorium

24. 02. 2002
1
0
4044
Autor
JiKo

Co myslíte, když si přilepíte koberec na strop, bude se v něm usazovat prach (?) a je třeba jej vysávat(luxovat)?
Naja
11. 03. 2002
Dát tip
No jelikoz jsem to jeste nezkousela, tak ciste teoreticky soudim: Prach se na nem bude usazovat a to nejvice nad vafkami. Dokonce se da predpokladat i vznik cerneho fleku zpusobeneho ohnovou reakci v onech kaminkach. Navic pri vetsich otresech mistnosti hrozi nebezpeci, ze na ony soulozici, ci jinak tresouci mistnosti predmety spadne flustrovany koberec. Tim jim privodi iluzi noci. Coz muze ve sve dusledku vest az k demolici cele mistnosti az bytu. Takze JiKo myslim, ze si koberec prece jenom na strop nedam!!!

papouch
07. 03. 2002
Dát tip
a bude tam Zákaz vstupu kočkám s kafem!

Spvrivs
06. 03. 2002
Dát tip
No pokud tu řeku zastřešíte a na strop přilepíte běhoun a vytapetujete koryto, tak samozřejmě. :-))

Eternal
06. 03. 2002
Dát tip
A ještě za tím proudem vody nezapomenout zavřít braňku :o)))

Yeziiinka
06. 03. 2002
Dát tip
- půjde to ale jen v případě, že bude rybník na konci řádně vyluxovaný!!!

Eternal
05. 03. 2002
Dát tip
Prach jsi a v prach se obrátíš, není třeba vysávat na stropě, není třeba dávat koberec na strop.. ostatně neměla znít otázka jinak? například: Poteče voda z řeky do rybníka, když ten rybník postavíte nahoře na hoře? :o))

JiKo
04. 03. 2002
Dát tip
No samo. Je to KOPLEXNÍ problém!!!

Yeziiinka
03. 03. 2002
Dát tip
Mhm... nojo, tohle jsem zapomněla vzít v úvahu! :)) Ono je vlastně dokonce možné, že se ta kočka vyškrábe po kytkách ke stropu, naťape na něj a ještě tam nabryndá kafe! Není to vůbec jednoduché... :(

Yeziiinka
01. 03. 2002
Dát tip
_JiKo_, sím - já bych ráda věděla, jestli se má přilepit na strop ten koberec z podlahy nebo nějaký jiný koberec... No a pak bych jen chtěla poznamenat, že sice nevím, jak je to s množstvím prachu, tchýní apod., ale vím skoro jistě, že na tom koberci na stropě nebude tolik fleků od kávy, drobků a ťápot od koček. - tzn: JE to výhodné!!!

JiKo
01. 03. 2002
Dát tip
Yeziinka: Pokud se ovšem zvýší rotace zemská a odstředivá síla bude větší než gravitační...uvidíš kolik fleků budeš mít na stropě :-)))))

Spvrivs
28. 02. 2002
Dát tip
Tak to je fakt suprové nápad. :-))) A abysme je eště víc provokovali, tak by sme si na něm mohli i lehnout.

papouch
26. 02. 2002
Dát tip
mňjo... Koberec na stropě proč né... ale ještě lepší by bylo před těma něcosipůjčitchtícími sousedy po něm i chodit.. hlavou dolů.. :-)))

Mahoney
25. 02. 2002
Dát tip
z wopiho axiomu vyplývá: intenzita prachu narůstá s blížící se tchyní

chichi

Spvrivs
25. 02. 2002
Dát tip
Co se týká otázky, tak samozřejmě, prach vleze všude, potvora. Ale já bych si koberec na strop ani za nic nedával. Co kdyby prach zatížil ten koberec natolik, že by to nevydržel a spadl tchýni na hlavu? Pokud by měl dostatečnou tíhu, tak by to bylo jenom dobře, ale co kdyby se z toho "ta stará s..." dostala - to by teprv začalo tóčo. Proto si stanovme jednu zásadu. Koberce na stropy věšme, ale za žádnou cenu je neluxujme před návštěvou tchýně, neměly by pak ty správné parametry.

Mahoney
25. 02. 2002
Dát tip
vzhledem k tomu, že intenzita prachu narůstá s blížící se tchýní, by to mohlo docela dobře fungovat :)))

Zbóďa
25. 02. 2002
Dát tip
Všem: Slabé.

Spvrivs
25. 02. 2002
Dát tip
Zbóďa: Tak taky zkus přispět ňákým nápadem, jestli si myslíš, že by byl lepší než cokoliv tady. Rádi se pobavíme.

Zbóďa
25. 02. 2002
Dát tip
Spvrivs: Slabé.

Kastel
25. 02. 2002
Dát tip
Zbóďa :o)

papouch
24. 02. 2002
Dát tip
no jistěéé! Jako správná hospodyň vím, že prach vzniká i v duté, neproniknutelné pancéřové kouli a že je třeba ho občas vysát :-)

chytrej papí, plnej souhlas:-)

resp. šikulka hospodyňka... hihi:-))

Lee
24. 02. 2002
Dát tip
a kdyby jenom v kouli, ale i ve vakuovaném prostoru... :))))

Wopi
24. 02. 2002
Dát tip
prach vzniká samovolně kdekoliv a to s tím větší intenzitou, čím důležitější je právě mít uklizeno

Yfča
24. 02. 2002
Dát tip
Koberec na zdi? Nejlepší zkušenosti mají nejspíš Rusáci. Co takhle zeptat se pana Putina?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru