Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vize XXXVI. Podoben snu

24. 02. 2002
6
1
1820
Autor
Armand

 

Zkouším čelit svým nepřátelům, kde nevítězí štestí.

Skoba v mé ruce pálí

 

a kolem mostů toulají se hadi ... bez kůží.

Jak daleko lze jít?

Pro koho ti soudci?

S polovinou rozhodnutí, s řeckými slovy, se synonymy lišícími se od normálu, nemohou obstát před zrcadly. Dálka je tušením. Chybí jim ruce plné šperků, slova chvály plamenné. Zkušenost smrti znamenající vzdání se vnitřního hlediska. Znamení, že lze být odrazem tmy. Jsou mi jen šepoty s prázdnými hesly. Hlasy zděšených.

Jedinec, který rozumí svému vlastnímu mýtu ...je podoben snu.

 

 

 

 


1 názor

akaša
15. 02. 2006
Dát tip
:-)))) tip

"Zkušennost smrti znamenající vzdání se vnitřního hlediska.Znamení,že lze být odrazem tmy..."Jak blízké...NÁDHERA!

ikarka
11. 08. 2002
Dát tip
**

večernice
08. 08. 2002
Dát tip
Občas, po ránu, s čistou hlavou, chodívám číst tvé Vize, do soukromí své pracovny, monitoru a sošky Buddhy stojícího na něm. Přiznávám, není to lehké čtení, ale pak ta odměna...byť nehmatatelná, když porozumím. Díky, beránku :) Polyká mraky a vydechuje květy hora Jošino (Buson)

Lyryk
13. 07. 2002
Dát tip
**

Drakkan
25. 02. 2002
Dát tip
0/5 zvláštní...ale nechci to nijak hodnotit, asi mně unikl smysl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru