Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řiť aneb 4chan

30. 04. 2014
0
0
1221
Autor
entauri
		Jo, je to díra, internetová verze pekla a detenčního ústavu v jednom, ale ta díra oslavila deset let, wow, takže jsem si řekl, že zase nebudu spát a něco napíšu, protože česky jsem o tom, kromě jedné diplomky o memetice, neviděl.
		Řekněme, že tohle bude někdy číst i někdo kdo tam nikdy nebyl, takže si buď naser nebo www.4chan.org a lurk moar!

		Pro začátek pár slov o jeho boardech, nechodím na všechny a tak tedy nebudu psát o všech, ale hlavní je to, že dohromady tvoří 4chan jako celek a jejich meziboardové vztahy tvoří podstatnou část tamní "společenské" atmosféry.

  >	  writefaggotry.exe

		/a/ - Anime & manga: Dá se říct, že to je můj domovský board, protože tady jsem kdysi začínal a dodnes tady trávím nejvíce času. Jeden z nejrychleji se obnovujících boardů, kde se donekonečna probírají "chinese cartoons" a manga. Chorobně nesnáší Naruta, jiný dabing než japonský a cokoliv co se stane natolik populárním, že to pronikne mezi širší masy normálů - v poslední době např. Shingeki no kyojin nebo Swort art online. Prozradit že streamujete, znamená spustit shitstorm. Žánrové války, waifu (virtuální přítelkyně) války a troll thready jsou tu na denním pořádku. Na druhou stranu se dokážou dohodnout na epic recommendation seznamech, které obsahují ty naprosto nejzásadnější díla, které must watch. Ne tak docela známý (možná vymyšlený) je Ken-sama, což je týpek tak poblázněný japonskou kulturou, že se tam odstěhuje. Prý ho smetla tsunami :D
Vrcholnými okamžiky poslední doby je sticky thread o veleúspěšnèm kickstarteru na Little witch academia 2, který překročil požadovaných 150k $ skoro čtyřnásobnê, a potom thread který založil sám autor Log horizon (tam jsem byl!!) Your favorite anime is shit! Shiiiit!!!

		/b/ - Random: základní kámen 4chanu, shithole, pičìn, místo, kde vzniklo Anonymous, vše je tam možné. Nějakým zpûsobem zapletené do smrti několika lidì, ať už to bylo z blbosti (sám si hodil granát do záchodu) nebo nějaké sebevraždy a zničené životy (někdo uvěřil, ze si zrychlî PC, když smaže system32, a udělal to na PC vlastnìho táty, pak se nechal tak dlouho trollit a tahat za nos, že rozebral celý case a fyzicky nuknul HDD. Zřejmê skončil v nějakém mělkêm hrobě)
Pro většinu lidì je prvnì setkání s /b/ zážitek. Ono taky záležì na tom, jaký uvidìte prvnì thread a obrázek u něj. Když to bude chlap v latexu celý od hoven a se smetákem zaraženým do zadku...a to je jenom špička ledovce. I když  má /b/ už největšì  slávu za sebou, pořád se tam dá občas najít něco dobrého, ale na druhé straně dětské porno, teen porno, zooporno, videa poprav, sex s mrtvolou, sex s lebkou, gay sex s koněm, sex z obrovským kolem sýru, gps souřadnice zakopané mrtvoly. Patetičnost /b/ už nêkolikràt dosáhla takové ûrovně, že moderátoři na to srali a nechali board válet se ve vlastnìch hovnech. Jeden chlap tam psal, že letí do pákistánu hledat Bin Ládina, chytli ho tam s obouručákem, biblí a hašišem. Bylo to v novinách.
If god isn't real, then how did bee bop whoppity shiggly whoopa dop?

		/g/ - Technology: masturbace nad linuxem, programování, dragon dilda, install gentoo, hádky o tom, jestli je lepšì 320kbps mp3 nebo FLAC, fetiš na mechanické klávesnice. Vznikl tady podle mě jeden z nejsrandovnějších threadů, kdy propojili dva cleverboty aby spolu mluvili. Dusil jsem se smìchem -  knihovně. Války mezi nVidia a Radeon.

		/v/ - Video games: nejvìc gay board. Potvrzeno po hlášce: "poznávám ten gay blowjob." Konzolové války. Battlefield vs. COD, nekonečné očekávání Half-life 3.

		/w/ + /wg/ - Anime wallpapers + wallpapers general: fuck yeah.

		/adv/ - Advice: jeden z normálnějšìch boardû. Rady všeho druhu. Pomalé, ale taky špatně trollitelné.

		/r9k/ - Robot9001: board pùvodně zaměřený na originàlní obsah bez repostů, ale zvrhlo se to na konstantní nářky jak je všechno v piči a že nemají holky, občas se objeví zajìmavý thread. Tfw no gf.

		/soc/ - Dicks & mental illnes, ehm pardon;  social. Nový název tomu dali moderátoři, protože tam nic jiného než "rate my dick/ass/pussy/boobs" a samodiagnòzování depresì a bipolárních poruch není. Doupě cybersexu a camwhoringu.

		/vp/ - Pokemon: generační války, wifi souboje a sexualizování Gardevoira.

		/tg/ - Traditional games: warhammer, D&D a další papìrové a deskové hry. Nekonečná zásobárna hernìch scénářû a plodná(!) diskuze. Humanity fuck yeah thready.

		/pol/ - Politically incorrect: židi, negři a náckové. NSDAP v jedničkách a nulách.

		/k/ - Weapons: pušky, nože, munice, glorifikace války, warmongeři, sex s puškou. Can someone other than fucking Hitler answer my questions?

		/x/ - Paranormal: UFO, konspirační teorie, Ilumináti, Svobodní zednáři, duchařské a strašidelné příběhy, meditace, odposlechy podivných rádiových stanic, šamanismus, chaos magie. Jednou se tam ukázal chlap, co tvrdil že je z budoucnosti a vypadalo to až děsivě legit; to samé s bývalým zaměstnancem Area 51 nebo s týpkem co materializoval tulpu, ale už ji pak nedokázal odstranit. D'hol nol klo'u fn'a gru ar ka-lach ox xim yala. Ya tuay ya tuay shargl na manse kl'ox va sha'rim.

		/s4s/ - Shit 4chan says: pokud nemáte IQ ma úrovni nepálené cihly, nechoďte tady. Forced meme, doubles faggotry, le le le, c-c-comba.

		/s/ - Sexy beautiful women: fap material

		/jp/ - Otaku: šukací doupě japanofilů. Touhou, vocaloid.

		 To je jen kousek! Na některých boardech  jsem prostě v životě nebyl protože lolwhy.

 		Další pozoruhodnosti:
  -	 Meme: pěkně velký počet hovadin co v poslední době hýbe internetem vznikl právě tady, tìm pádem když se staly přïliš mainstream, tak na 4chanu upadly často v nemilost. Například rage comicy, které už vůbec nejsou o rage. Ideální pro troll thready. Teď má každý board svoji vlastní zásobu a běda nováčkovi, který se zeptá.
 >gtfo newfag

  -	 9gag vs. 4chan: Pro 4chan  je 9gag ztělesnènîm všeho co nesnášejí - attention whoring, špatné použití meme, degenerace rage comicù, memefikace jakěkoliv pičoviny. Několik zaspamovali 9gag pornem a gore. Na oplátku 9gag zaspamoval 4chan gore a pornem, což dokázalo, že nic neví, protože to je tam dennì chleba. Vrcholem bylo, když 9gag DDOSnuli sami sebe, protože si spletli IP adresu. 

  -	 Baww thread: Hlavně na /b/ a /r9k/. Tohle dokáže člověka dostat bèhem chvilky do pořádné depky. A taky se ukazuje, že většina stálých obyvatel 4chanu jsou přece jen nakonec lidé, i když zničení, zahořklí a s pěknè temným světonázorem. Kolujì k tomu desìtky obrázků a tisíce řádkû copypastovaného textu, které thread následují už roky. Tramp anon. 

  -	Blindmute loli: Jedna z věcí, které už na první pohled vypadají trochu ehm. Jeden Anon, který pracuje na noční směně někde v mekáči, najde na ulici slepou a němou holku. Ano zní to divně. Následujících pár měsíců průběžně postoval na 4chan a skončilo to tak, že ji adoptoval. Zajímaloco by na to řekly politicky korektní americké úřady, kdyby věděly, kde se o tom píše :D
Pravděpodobně legit. Slušné drama, zábava i feels.

  -	 Nurse-kun: zřejmě absolutní vrchol lidství, který dokázal 4chan vyprodukovat, a který už pravděpodobně nikdy nepřekoná. Jeden Anon, který pracoval jako zdravotní sestra, jednoho dne dostal do péče malého pacienta do dopravní nehodě s dost vážnými následky. Dítě - malá holka - s amputovanýma oběma nohama nad kolena, jednou rukou až po rameno a bez jednoho oka.
 Ano, zní to ještě hůř než předtìm. Ze všech možných míst musel začít thread na /b/.
A následoval shitstorm. Ve většině se probudily skryté pečovatelské sklony (opravdu) a následujícì rok a půl pokračovalo dalšì postování. Taky to nakonec skončilo adopcí, a o pár měsìců později Nurse-kun napsal na /tg/, že se jim daří dobře, ale od té doby jsem o nich neslyšel. Někdy si musím vzpomenout abych založil o tom thread.
Má se za to, že tenhle příběh dokopal Fourleaf studio aby konečně dokončilo Katawa shoujo, které leželo u ledu.
Na motivy tohoto příbehu vznikla krátká visual novela "Scarred." Sekla se někde v betaverzi, ale je stabilní a hratelná.

  -	 Katawa shoujo: prakticky jediný projekt, který 4chan dotáhl do konce a stejně to trvalo víc jak pět let než to bylo dokončeno. Vše začalo, když se na 4chanu objevil post s bonusovou stránkou jedné hentai mangy od autora RAITO. Nápad byl sex s různě tělesně postiženými holkami - beznohá Emi, hluchoněmá Shizune, slepá Lily, bezruká  Rin a popálená Hanako.
 Ano, zní to ještě hůř než obě předchozí věci dohromady ana první pohled to tak i vypadá. Nápad vytvořit podle toho visual novel zkombinovanou se simulátorem balení holek vznikl kdoví v čí choré mysli, ale nakonec se to po letech povedlo. Celý 4chan se těšil na hodiny krypl sexu ale vyklubalo se z toho něco epic. Podle toho vypadaly thready posledních pár hodin před vydáním:
  >	  time to fap
  >	  my dick is already hard
  >	  can't wait to fuck those cripples
Jak je vidět, jediné, co je zajímalo, bylo prznění nevinných kreslených holčiček. Co taky jiného čekat, že ano? :D
Jenže se ukázalo, že Katawa shoujo je o něčem jiném. Zarazí Vám dýku pocitů rovnou do srdce, zakroutí s ní a nechá ji tam.
Thready druhý den:
  >	  why.jpg
  >	  why.jpg
  >	  why.jpg
  >	  why.jpg
  >	  icantfaptothis.jpg
Dokončení každé z možných cest totiž sebou přineslo tzv. Katawa dick syndrome, což je několikatýdenní dočasná impotence.

  -	 Ostatní chany: za ty roky se od původního 4chanu odštěpila hromada více nebo ještě více postižených verzí. Ty, které dodnes přežily pod sebe shrnuje overchan. Např.:
  -	 2chan: původní japonský chan, podle kterého vznikl 4chan. Vzhledem k tomu, že japonci jsou nejvetší úchylové v galaxii, je to tam ještě víc ulítlejší.
  -	 7chan: už neexistujíci pedo doupě.
  -	 420chan: kultura drog.
  -	 newfapchan: fap material.

		4chan
  -	 a place for fun
  -	 not dead yet
  -	 don't forget, you are here forever

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru