Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promržlá žvížátka

25. 02. 2002
2
0
1293
Autor
Erbé

Chumelí se chumelí

padá snížek bílý

žvížátka se tetelí

zmrznou každou chvíli.

 

Zachraňme je lidičky

napapat jim dejme

pejsky, ježky, kočičky

u kamínek hřejme.


Erbé
15. 03. 2002
Dát tip
Hortenzie: Do borovice přeci, to je logické, že.

Hortenzie
15. 03. 2002
Dát tip
hele, a co když žije ve smrkovým lese? to si ty větve musí dovážet?...:-)

Erbé
15. 03. 2002
Dát tip
No tak se vysmrká do kbelíku a pak to vyklopí u sousedů v lese borovém a nebo pokud je to hodně drsnej medvěd tak se vysmrká do kožichu, vono to z něj pak za pár tejdnů opadá nebo oprší.

Hortenzie
15. 03. 2002
Dát tip
to jde smrkat do kbelíku? jdu to zkusit...:-)...

Erbé
14. 03. 2002
Dát tip
Lepší medvěd plyšový než-li řízek sójový :-) Teda jestli to není medvěd lední to by nám v tom teplíčku udělal pěknou loužičku.

papouch
14. 03. 2002
Dát tip
:-) Medvěd lední přece má rád zimu, proto nikdy nemá rýmu.

Hortenzie
14. 03. 2002
Dát tip
jenže kdybyste tam sušili medvěda, už by tam nebylo místo pro jiný žvížátka... PS: do čeho smrká medvěd, když má rýmu?...:)

Hortenzie
13. 03. 2002
Dát tip
a medvěda? taky by jste ho chtěli hřát?...:)))

Erbé
27. 02. 2002
Dát tip
To nemusím snad zůrazňovat, že za kamny se může ohřát liška, srnka, koloušek a třeba i pan Papoušek. P.S.: Z rozkazu ministerstva propagandy: Sójovým řízkům vstup zakázán!!!

papouch
27. 02. 2002
Dát tip
pan ministr propagandy užije si s náma srandy schováme se za remízek a sežerem řízek :-) Děkuji za teplíško :-)

papouch
26. 02. 2002
Dát tip
a co papoušci? taky můžou do teplíška? :-)

hešké,mnau

Krel
26. 02. 2002
Dát tip
:-))

Leclajr
25. 02. 2002
Dát tip
Jó, žvížátka, žvížátka.. On ještě nemá zuby, jo von UŽ nemá zuby.. Dobrá věcička na odreagování tahle báseň..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru