Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fatální ženská mýlka

05. 06. 2014
2
11
1112
Autor
Josephina

 

 

 

muži vkládají největší naděje do sebe

ženy nevkládají největší naděje do sebe

ale do mužů

 

 


11 názorů

Cypherion
19. 06. 2014
Dát tip

vkládám největší nadeje do žen, v poslední době, jen bych potřeboval nekoho kdo udělá to samý pro mě


Antoncek
16. 06. 2014
Dát tip

Je to fakt divné, ano připadám si fakt divný, ale v těch komentářích s Tebou souhlasím. Budu se muset nad sebou zamyslet.


Antoncek
16. 06. 2014
Dát tip

Tý jo! Taky vkládám naději do žen, to je náhoda! T=bžunda.

http://miler.blog.idnes.cz/c/413936/Amerika-Kachnokralik-Do-tretice.html


Kočkodan
14. 06. 2014
Dát tip
Já vkládám u zen nejvetsí nadeje do jejich vkladních knízek. ;-)

Kastel
07. 06. 2014
Dát tip

asi tuším. kam chtějí co muži vkládat a každá žena to chce co nejlépe "prodat" :o)


Josephina
06. 06. 2014
Dát tip

Aleši, Aleši, trochu trefa mimo terč, ale tchýně nadělají dost paseky, to je fakt, ale je taky fakt, že se muži kvůli své tak důležité práci a svým koníčkům svým obětavým ženám věnují ne dostatečně - takže na nezdaru manželství mají také často svůj velký podíl. Takže fandím i ženám, které seberou odvahu a od svého příliš sebestředného, nevšímavého muže včas utečou! ;-)


antifeministická hláška... "za nezdar manželství můžou zpravidla obě strany: manželka i tchýně"

Josephina
05. 06. 2014
Dát tip

To děláš opravdu dobře! Ale kolik žen se pořád "obětuje" pro rodinu, moc se na muže spoléhá a moc o vztahu přemýšlí a vymýšlí prapodivné scénáře o jeho životě mimo rodinu ... aby pak nakonec skončily jako mužem a dětmi opuštěné trosky bez přátel, koníčků, přítelkyň - právě proto, že žily pro rodinu (právě jsem s jednou takovou mluvila - ale byla to už kolikátá v pořadí - včetně mé maminky). Jen chci říct, že mužům fandím, ti si umí vybojovat svoje - žijou přítomností, většinou se jim daří vybojovat prostor i pro své koníčky a hledí konstruktivně do budoucnosti....neříkám to ironicky, je to jen výzva těm, které přemýšlejí o mužích příliš na úkor žití vlastního radostného života :-), zároveň hledám i rozumnou cestu pro sebe.


To bych  by bylo to poslední, co bych udělala. Ani v pomatení smyslů ne.


Josephina
05. 06. 2014
Dát tip

časy se mění - a ženy taky, ale pomalu - máme se od mužů ještě hodně co učit ;-)


Diana
05. 06. 2014
Dát tip
Asi jak která. Nemyslím, že to platí obecně :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru