Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tato generace

12. 06. 2014
0
9
328
Autor
Stormiczek

Napsal sem to tak, jak to cítím... Na internetu není vše pozitivní.. (Takhle to cítím já)

Tato generace žije jen ve virtuálním světě,
když je někdo z tvých přátel online, krásný pocit na srdci hřeje tě.
Píšeš si s lidma od rána do rána,
ale neuvědomuješ si, že tě to o čas okrádá.
I já tomu podlehl a nevím jak tomu utéct,
jen vím, že samo se nic nezmění, protože osud nemůžeš podvést.

Když tě někdo citově zraní,
na internetu si svou bolest vyléčíš, ale krade ti to mládí,
až něco zažiješ, tak se přesvědčíš.
Může se stát že tě někdo napadne,
poté se ti celý život před očima rozpadne.
Takže vše si dobře promysli a dobře to zvaž
nebo ti to všechno naroste přes hlavu a zláme ti to vaz !


9 názorů

Stormiczek
13. 06. 2014
Dát tip

Díky za rady.. Cením si toho.. ;)


smyčka
13. 06. 2014
Dát tip

...sedni ke knížce vypni kompl.....

 

 


Otázka je, jestli je ta bolest na internetu opravdu vyléčená. Kdyby tomu tak bylo, tak by tě to asi netrápilo. Jinak být tebou, tak si nechám poradit z komentářů výše - vykašli se na rýmy :D


Diana
13. 06. 2014
Dát tip
Myslíš to dobře, ale zní to jako úvaha, ne jako báseň. Měl bys tam mít obrazy, příměry. Forma také kulhá, gramatické rýmy nepůsobí dobře. (utéct, podvést, napadne, rozpadne...) Průšvih můžeš zažít hned, jak si zapneš Internet. Na facebooku, jak čas pádí, promarníš i svoje mládí... :-)

Jolana
13. 06. 2014
Dát tip

strasne zle. bez urazky. neni to poezia. iba konstatovanie. na to je blog. pripadne tvoj facebook ucet. pokec ak nieco take navstevujes.


Stormiczek
12. 06. 2014
Dát tip

Ano toho jsem si taky všiml.. Moc ti děkuji za radu :) A za tvé vyjádření, moc si toho vážím.. :) Poučím se a snad to příště bude lepší .. :) Moc dík ;)


StvN
12. 06. 2014
Dát tip

Treba zakonceni druheho verse. Je to sroubovane a strnule. 


Stormiczek
12. 06. 2014
Dát tip

Plynout volněji '?? Promiň.. Jak to myslíš (Zní to naštvaně, nemyslím to tak.. opravdu nechápu jak volněji,) Jak to konkrétně myslíš.. Prosím vysvětli.


StvN
12. 06. 2014
Dát tip

Ja nevim. Prijde mi smutne, ze te trapi tohleto. Je to hrozna banalita. Navic je to kazdeho svohodna volba. Presto ma spousta lidi stejny pocit jako ty. Utapi se v banalitach. Jinak mi prijde, ze se pokousis sem tam o rym, ale je to spis na skodu. Klidne to muzes nechat plynout volneji. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru