Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vize XXXVII. Soumrak duše

27. 02. 2002
6
0
2202
Autor
Armand

   

Když každodenní život pozbývá jakéhokoliv významu, nastupují jeho absurdní a nicotné podrobnosti do center zorných polí. Výzvy k revoluci dřív marně čekaly na návrácení zdraví, na stav před nemocí. V prvním a posledním chrámu střežíme všechna okna a všechny dveře. Tma lépe nese tlukot srdce a krev šeptá jména možností. A přestože strašlivě unaveni, se spánkem rušeným duněním kol popravčích kár, smýváme ze rtů prach a z vlasů bláto. A ruce, které se třesou, stále ještě schopny jsou něžného pohlazení.

 

 

 


akaša
10. 04. 2006
Dát tip
Krásné.....

Markéta
02. 04. 2005
Dát tip
:-)*

Galadriel27
03. 09. 2003
Dát tip
jo,teď už jsem dosáhla podstaty úplně.. díky za pomoc.

Armand
02. 09. 2003
Dát tip
Galadriel: každé pochopení je správné, je-li upřímné. Myslím, že by nemělo smyslu objasňovat co "přesně" jsem tím chtěl říci. Jsem rád, že to něco řeklo právě tobě. Lehce nakousnu podstatné: je to o síle ducha, o utrpení a laskavosti mezi nebem a zemí, pro kterou není žádné jméno, žádné srovnání. Je to lásce. Ne o lásce k něčemu nebo k někomu. O lásce, jejíž tváří je i bolest. Tolik jako nápověda :))) Lze najít i více.

Galadriel27
01. 09. 2003
Dát tip
je to o naději?..když připadá Ti,že nenacházíš nic čeho byses chytil..a musíš přesto žít,,žiješ z maličkostí,abyses "uživil",zapomínáš a schválně potlačuješ duši.. bavš se o ničem s každým a přitom víš,že to nechceš dělat..víš jen zezačátku,že jsi ztracen..pak už si to ani neuvědomuješ..pak už jen žiješ z povrchních úsměvů cizích..v koutku své zapomenuté duše..máš ale naději..že Tě něco,nebo někdo vytáhne a probudí..a pohladí..tak to Tvoje dílko vnímám já..zajímalo by mě,jestli jsem to pochopila správně..?

Galadriel27
01. 09. 2003
Dát tip
čtu si to znovu a objevím jednu podstatnou myšlenku,která mi předtím unikla.."Ty sám jsi schopen pohladit roztřesenýma rukama..i když životem strašlivě unaven..".. musím si to přečíst ještě párkrát...díky :-)

Dabi
11. 04. 2002
Dát tip
Někdo kdo umírá ... jeho ruce se třesou ale stále jsou schopny něžného pohlazení ... *

Armand
21. 03. 2002
Dát tip
ale má smysl :))) má pointu :)

Armand
20. 03. 2002
Dát tip
proč myslíš že jsem chtěl abys to nepochopil?

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
to si to nepochopil... bohužel

Lyryk
27. 02. 2002
Dát tip
dokud se na prach nerozpadnou...

mhruzik
27. 02. 2002
Dát tip
Ale opäť niečo nad rámec bežého ... "Tma lépe nese tlukot srdce a krev šeptá jména možností" alebo "smýváme ze rtů prach a z vlasů bláto". Nie je to niečo podobné ako v tej mojej básni "sveter" zo dnešného dňa? Možno by bolo zaujímavé pozrieť sa i za tie srážené "všechna okna a všechny dveře". Som zvedavý na ďalšie veci!!! *TIP

Drakkan
27. 02. 2002
Dát tip
0/5 vždycky se najde nědko, kdo ještě bude schopen citu...

Armand
27. 02. 2002
Dát tip
pořád vedle... ale nevadí, oceňuji snahu

Drakkan
27. 02. 2002
Dát tip
myslím, že každý z nás žije v nějakém stereotypu, do kterého časem upadne...s tím už ale asi nic neuděláš... a taky že v ty všední chvíle si neuvědomíme určité hodnoty, které jsou daleko důležitější co tohle ? :-)

Armand
27. 02. 2002
Dát tip
pořád vedle, ale hezký pokus :)))) lepšíš se.. :) Přečti si to pozorně... (snad to nebudu muset nakonec vysvětlit!!:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru