Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prianie

04. 07. 2014
1
3
443
Autor
Kukučín

Stojíme na moste chrbtom k hradu. Držíme sa za ruky, bruškami prstov zvierame malý pliešok našich prianí.

„Maš“ ? spýtam sa nedočkavo. „Áno“, odpovieš s tajomným úsmevom.  

„Tak na tri. Raz, dva... tri.“

Zavriem oči, ruka v ruke, hádžeme svoje želania poza chrbát. Otočím sa a hľadím ako sa minca stráca vo víre rieky.

Unáša ich po prúde preč. Už len dúfať, že čoskoro sa vyplavia na breh a my si ich nájdeme splnené.

Chcela by som vedieť, čo si si želal. Rada by som Ti povedala to svoje, ale nemôžem, inak sa nesplní.

Oči mi žiaria ako malému dieťaťu pod vianočným stromčekom a Tebe je tá moja detinská radosť smiešna.

Vravíš mi niečo na margo povier a viery v Boha, ale to ja už kráčam ďalej po moste smerom k svojmu prianiu.

Ak sa splní, nebudem Ti to musieť vravieť, pocítiš ho sám.


3 názory

Kukučín
07. 07. 2014
Dát tip

Netreba v tom hľadať nič iného :)

Ďakujem Vám obom za nazretie :)


srozumeni
06. 07. 2014
Dát tip
Tak ať se splní...***

Lakrov
05. 07. 2014
Dát tip

Velmi soukromé, připadá mi to jako vyznání lásky. Nebo v tom hledat ještě cosi jiného?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru